Glikemijos indeksas, susijęs su svorio metimu


Glikeminis indeksas: svorio metimas ar sensacija?

  1. Gali nepriekaištingai numesti svorio
  2. Geriausias svorio metimo būdas pagal Zodiaką Glikemijos indeksas riebalų nuostoliams
  3. Apie jas detaliau: Žemo glikeminio indekso dieta Glikeminis indeksas GI parodo kaip greitai, pakyla gliukozės kiekis kraujyje suvalgius tam tikrus maisto produktus, produktai skirstomi į tris grupes ir tai parodo, kaip greitai cukrus iš maisto patenka į kraujotaką.

Video: Angliavandeniai metant svorįKovo Tyrimai Kas tai tiksliai ir ar tinka jūsų klientams? Šio valgymo plano šalininkai teigia, kad jis padeda žmonėms numesti ir kontroliuoti svorį, pagerina diabeto turintiems jį kontrolę, sumažina alkį ir pagerina sveikatos būklę.

Kokia tiesa?

glikemijos indeksas, susijęs su svorio metimu mano geriausi svorio metimo patarimai

Šiame straipsnyje analizuojami ir aptariami įrodymais pagrįsti GN ir jo nurodytų teiginių apie svorio metimą tyrimai ir išspręstas klausimas, kaip GI gali būti naudojama tinkamai palaikyti mankštą. Glikemijos indekso apibrėžimas Glikemijos indeksas yra skaitmeninė reitingų sistema, naudojama maisto virškinimo ir absorbcijos greičiui bei jų sukeliamam poveikiui gliukozės kiekiui kraujyje matuoti.

Glikemijos indeksas, susijęs su svorio metimu

Maisto produktų, esančių aukštoje GI, metu susidaro didelis, staigus gliukozės smaigas, kai jis suvartojamas, o maistas, kurio GI yra mažas, sukelia lėtesnį, nuolatinį gliukozės kiekio kraujyje padidėjimą. GI sąvoką pirmą kartą sukūrė Jenkins ir kolegos m. Tiriamieji atskirai suvalgė po 50 gramų g įvairių maisto produktų, nevalgę nakties, o tyrėjai 2 valandas stebėjo gliukozės kiekį kraujyje.

glikemijos indeksas, susijęs su svorio metimu CLK riebalų nuostolių šalutinis poveikis

Po to kiekvienas atsakymas buvo lyginamas procentais su atsaku į 50 g pamatinio maisto, arba gliukozės, arba baltos duonos, kurių abiejų reitingas yra Jenkins et al.

GI balai klasifikuojami kaip žemi žemiau 55vidutiniai 56—69 arba aukšti didesni nei Maisto GI turi įtakos keli veiksniai, tarp jų fizinė forma skystas ar kietasskaidulų kiekis ir paruošimo būdas žalias arba virtas Manore, Mason ir Skoog Paprastai labai perdirbti maisto produktai, kuriuose yra rafinuoto cukraus pvz.

Glikeminis indeksas: svorio metimas ar sensacija? - Mityba / sveika mityba

Taip pat reikėtų pažymėti, kad kiekvieno maisto GN gali labai skirtis, todėl svarbu patiems išbandyti maisto produktus, kad būtų galima nustatyti jų poveikį. Mažas angliavandenių kiekis, palyginti su mažai GI dieta Laikantis dietos, kurioje mažai angliavandenių, manoma, kad visos dienos insulino kiekis taip pat yra mažesnis, o tai leidžia arba skatina labiau naudoti riebalus kaip kuro šaltinį.

Esant žemo GI planui, hipotezė yra panaši. Tačiau dieta, turinti mažai GI, iš esmės neriboja angliavandenių; tai yra labai selektyvus angliavandenių, parinktų vartoti.

Pavyzdžiui, žmonės, kurie laikosi mažai angliavandenių turinčios dietos, valgydami skaičiuoja gramus angliavandenių, kad įsitikintų, jog jų suvartojama mažai. Valgymo plane, kuriame mažai GG, dėmesys sutelkiamas ne į angliavandenių gramų skaičiavimą, o į maisto produktų, kurių GD yra žemas, pasirinkimą.

Mažas angliavandenių turinčios dietos žmogus gali išsikelti tikslą suvartoti ne daugiau kaip g angliavandenių per dieną, tuo tarpu asmuo, kuris laikosi žemo GI plano, stengiasi išlaikyti suvartojamą maistą, kurio GI yra 50— Glikeminis krūvis Glikeminis krūvis GL sujungia angliavandenių kokybę ir glikemijos indeksas viename skaičiuje. Tai puikus būdas numatyti įvairių rūšių gliukozės kiekį kraujyje ir kiekį maiste.

Veiksmingos dietos - krikstenudvaras.lt

Apskaičiuokime glikeminį obuolio krūvį. Jo GI yra 40 ir jame yra 15 g angliavandenių.

EM110 Teisinga mityba kasdienai! Iš esmės!

Dabar apskaičiuokime mažos keptos bulvės GL. Jo GI yra 80 ir jame yra 15 g angliavandenių. Taigi tai rodo, kad bulvė du kartus padidins metabolinį obuolio poveikį. GL sąvoka yra naudinga atliekant mokslinius tyrimus, kai tiriamas maisto produktų kiekis ir kokybė.

glikemijos indeksas, susijęs su svorio metimu pašalinti kasos riebalus

Glikeminis indeksas ir svorio metimas Mokslininkai intensyviai diskutuoja apie tai, ar galima valgyti mažo GI lygio mitybos planą. Nėra sutarimo, kad mažai planuojamo maisto planas yra geresnis svoriui mažinti nei tradicinė dieta.

Svorio metimas naudojant glikemijos indeksą, Kategorijos

Tie, kurie pataria valgyti mažai GI turinčius maisto produktus, mano, kad tai padidins riebalų sunaudojimą ir padidins sotumą sotumo jausmą Brand-Miller ir kt. Tačiau nustatyti tikrąjį mažo GI vartojimo poveikį svorio metimui yra gana sudėtinga. Peržiūrint literatūrą, tokie faktoriai kaip subjekto demografija, sveikatos būklė diabetu sergantiems, nutukusiems ir kt.

Ir tyrimo trukmė, taip pat metodologiniai skirtumai tarp tyrimų verčia rezultatų aiškinimą kelti sunkumų. Šie klausimai kelia realias kliūtis, kurios galėjo turėti įtakos studijų rezultatams.

Per vienerių metų atsitiktinį, kontroliuojamą tyrimą Das ir bendradarbiai bandė pašalinti daugelį šių metodinių susijęs su svorio metimu. Buvo nustatyti maisto pasirinkimai, tada tyrėjai pirmuosius 6 tyrimo mėnesius teikė tiriamiesiems GI išsilavinimą ir visą savo maistą.

Įdomu, kad viename tyrime nustatyta, kad svorio netekimas įvyko po 6 mėnesių, tačiau po metų skirtumų nebuvo Maki ir kt. Tai gali reikšti, kad žmonėms neįmanoma ilgą laiką palaikyti dietos, kurioje mažai GG.

Remiantis tuo, kad trūksta rimtų įrodymų, Amerikos dietologų asociacijos ADA pozicija yra ta, kad norint numesti svorio neturėtų būti rekomenduojama dieta su mažu GI ADA įrodymų analizė.

Glikeminis indeksas: svorio metimas ar sensacija?

Be to, santraukoje teigiama, kad svorio netekimas, stebimas valgant mažai GG turinčią dietą, yra susijęs su didesniu skaidulų kiekiu ir mažesniu kalorijų kiekiu, o ne pačiu mitybos planu. Dietos, turinčios mažai GI, pranašumai Yra tik mažai įrodymų, patvirtinančių sveikų asmenų mitybą su mažu GG, tačiau šio tipo planas pasirodė esąs gana efektyvus gerinant gliukozės kontrolę tiems, kurių sutrikusi gliukozės apykaita ir diabetas.

glikemijos indeksas, susijęs su svorio metimu norite numesti svorio viršutinėje kūno dalyje

Be to, trumpalaikių tyrimų metu buvo nustatytas tam tikras teigiamas poveikis širdies ir kraujagyslių ligų rizikos veiksniams. GI turi keletą praktinių pritaikymų, skirtų mankštintis mėgstantiems sportą ir norintiems pagerinti našumą bei tiems, kurie nori pagerinti gliukozės kiekį kraujyje. Šiuo metu moksliniai tyrimai nepalaiko mažo GI valgymo kaip stebuklingos kulkos svorio metimui. Grįžta mažiau valgant, aktyviau ir sveikai maitinantis, turint daug sveikų grūdų ir kitų skaidulų turinčių maisto produktų pvz.

Glikeminis indeksas ir t9 riebalų degintojų juodoji nuojauta atlikimas Glikemijos indeksas gali būti naudinga priemonė, padedanti mankštos entuziastams pasirinkti tinkamą angliavandenių tipą, kurį reikia valgyti prieš, per ir po treniruotės.

Glikemijos indeksas riebalų nuostoliams

Maisto produktų, turinčių aukštą ar žemą GI, pasirinkimas gali pagreitinti arba sulėtinti angliavandenių prieinamumą Manore ir kt. Mankštos entuziastams užkandis, turintis mažai GI prieš treniruotę, pavyzdžiui, obuolių griežinėliai su žemės riešutų sviestu, arba mažai riebalų turintis jogurtas ir pusė bagelio, glikemijos indeksas geriau palaikyti gliukozės koncentraciją kraujyje mankštos metu ir šiek tiek didesnę normą. Tyrimais nustatyta, kad ištvermė pagerėja, kai tiriamieji prieš išsamią mankštą suvalgo maistą, palyginti su dideliu GG DeMarco ir kt.

Maistas, turintis aukštesnį GI, yra lengvai vartojamas, virškinamas ir absorbuojamas organizme, todėl energija greitai gaunama. Maisto su dideliu GI kiekiu, paprastai naudojamu mankštos metu, yra sporto gėrimai ir glikemijos indeksas geliai ar batonėliai. Po raumenų glikogeno sintezė po treniruotės yra didelis fizinio krūvio raumenų metabolizmo prioritetas norint papildyti išeikvotas glikogeno atsargas.

glikemijos indeksas, susijęs su svorio metimu svorio netekimas ant žvakidės rd