Jūsų kūno lieknėjimas. Nuorodos kopijavimas


Keli pokyčiai, jei norite nesunkiai atsikratyti 10 ar daugiau kilogramų   14 Praėjusio amžiaus 5-ajame dešimtmetyje tyrinėtojas ir psichologas Williamas Herbertas Sheldonas suskirstė visus žmones į tris kategorijas, arba somatotipus, pagal jų kūno formą nors tai yra kintantis dalykas ir sudėjimą žmogaus griaučių arba kaulų pobūdį.

Vartotojų atsiliepimai Kūno lieknėjimo diržas, Lieknėjimo diržo paslaptys Lieknėjimo blogas Pristatymo terminas: darbo dienos Išparduota Specialus neopreninis kūno lieknėjimo diržas skirtas naudoti sportuojant, siekiant patobulinti juosmens linijas. Treniruočių metu palaiko aukštą temperatūrą pilvo srityje. Tikriausia ne vienas esame pagalvoję, jog nelaukiame tos dienos, kai reikės pripažinti, kad užaugo pilvukas. Šios mintys dažniausiai užklumpa tuomet, kai tenka iš spintos traukti atviresnius, aptemptus drabužius ar maudymosi kostiumėlius. Patogus būdas sumažinti pilvo apimtis!

Sheldonas rašė, kad jo tyrinėjimai liudija, jog kūno tipai yra paveldimi, todėl norint sulieknėti ar pasiekti sporto tikslų, gali prireikti individualizuoto plano. Šioje vietoje norėtume jums draugiškai patarti šiuos kūno tipus ir pačią W. Sheldono teoriją vertinti su skepticizmo gaidele. Neįmanoma atspėti žmogaus medžiagų apykaitos tempų vien į jį pažvelgus — tas pats galioja ir kalbant apie žmogaus gebėjimą priaugti ar atsikratyti svorio ar raumenų.

jūsų kūno lieknėjimas

Trys kūno tipai pagal W. Sheldoną Ektomorfinis: ištįsęs, lieknas kūnas su greita medžiagų apykaita. Tokiam žmogui sudėtinga užsiauginti raumenų ar priaugti svorio. Mezomorfinis: sportiškas, raumeningas kūnas.

Siūlom paskaityti!

Tokiam žmogui lengva numesti ar priaugti svorio. Endomorfinis: stambesnių kaulų, bet kresno sudėjimo kūnas su gana lėta medžiagų apykaita. Dėl šios priežasties tokiam žmogui sudėtinga numesti svorio.

jūsų kūno lieknėjimas

Kaip psichologas, W. Sheldonas daugiausia tyrinėjo, kaip šie somatotipai siejasi su asmenybės bruožais ir temperamentu. Nors anais laikais jo teorija skambėjo naujoviškai, vėliau ji sulaukė nemažai kritikos, nes, be kitų klaidų, rėmėsi priežastiniu ryšiu, o ne koreliacija, teigia klinikinės medicinos profesorius, daktaras Niketas Sonpalas iš Touro osteopatinės medicinos koledžo Niujorke. Kai kurie mokslininkai taip pat kritikuoja W.

Sheldoną už tai, kad jis pagal somatotipus sprendžia apie asmens sveikatą, juo labiau, kad nėra daug duomenų, leidžiančių paremti W. Sheldono kūno tipų aprašymus, pažymi N. Kas yra endomorfinė dieta?

  • Viper svorio netekimo papildas
  • Tačiau kitais kartais tai gali būti jūsų kūno būdas pranešti, kad jis jau yra patenkintas esamu svoriu ir lieknėti toliau nebėra reikalo, rašo svetainė womenshealthmag.
  • Lieknėjimas pagal psichologinį asmenybės tipą Jūsų kūno lieknėjimas Tai yra vienintelis realus ir efektyvus būdas numesti svorio, nes nesukuriant kalorijų deficito svoris kristi negali.
  • Pagyvenusių žmonių svorio metimo padariniai
  • Svorio netekimas 2 savaitė prakeikimas
  • Kaip numesti svorio?

Kaip jau galite numanyti, endomorfinė dieta yra mitybos planas, sukurtas būtent endomorfiniam kūno tipui. Anot W. Taigi nieko keista, kad endomorfinė dieta daugiausia dėmesio skiria svorio metimui ir riebalų mažinimui. Tačiau endomorfine dieta taip pat galima vadovautis stiprinant kūną, auginant raumenis ar norint laikytis labiau subalansuotu, neapdorotu augaliniu maistu paremto mitybos plano.

Kaip turėtų veikti endomorfinė dieta?

Ar Jūsų kūno svoris normalus? Suaugusiems žmonėms kūno svoris vertinamas pagal kūno masės indeksą KMI. Pats laikas susirūpinti tuo, ką valgote - jums gresia išsekimas.

Tačiau ji rekomenduoja maždaug po lygiai vartoti pagrindinių maistinių medžiagų: kasdienį racioną turėtų sudaryti 30 proc. Palyginimui galime pasakyti, kad vidutinio amerikiečio mitybą sudaro beveik 50 proc.

Ar Jūsų kūno svoris normalus?

Tačiau jei norite sulieknėti, kalorijų kiekį vis tiek teks riboti, pažymi Ph. Šioje vietoje reikėtų eksperto pagalbos, sudarant realistiškas mitybos rekomendacijas.

Endomorfinė mityba tai pat riboja tokius rafinuotus angliavandenius kaip balti ryžiai ir makaronai. Didžiąją dalį angliavandenių turi sudaryti daržovės ir tik mažesnę dalį — tokie nerafinuoti, krakmolingi produktai kaip bolivinė balanda, avižos ar pupelės, sako B. Iš esmės endomorfinė dieta ragina vartoti daugiau baltymų, skaidulų bei sveikųjų riebalų ir mažinti angliavandenius.

Kažkur jau tai girdėjote?

  • Yra kofeinas blogai svorio
  • Dieta priklauso nuo figūros tipo Numesti svorio pagal kūno formą Numesti svorio pagal kūno formą sutaria, kad tai nėra lengva.
  • Эта откровенность обеспокоила Элвина: столь точная предсказуемость поведения была ему не по душе.
  • Krištolo riebalų deginimo eliksyras
  • Mishael morgan svorio netekimas
  • Он смотрел на него теперь с новым чувством понимания: ведь все, что он видел здесь, перед собой, существовало в действительности.

Taip yra dėl to, kad endomorfinė dieta primena kitą populiarų mitybos modelį — Paleo pirmykščių žmonių dietą. Nors abi šios dietos riboja angliavandenius, endomorfinė mityba leidžia vartoti pilnagrūdes kruopas, ankštines daržoves ir pieno produktus.

Ar tai pagrįsta?

  1. Kaip išlikti tinkamam ir numesti svorio
  2. Kaip numesti 15 kg riebalų
  3. Ученые поставили себе целью создать таковой.
  4. Karštos vonios leidžia numesti svorio
  5. Išskyrė 3 kūno tipus: kiekvienam siūlo skirtingus lieknėjimo būdus - DELFI Gyvenimas
  6. Požymiai, kad jūsų svoris normalus ir nereikia daugiau lieknėti - DELFI Gyvenimas

Minėta kūno tipų klasifikacija turėtų padėti suprasti, kodėl jums nesiseka pasiekti tam tikrų tikslų, o ne apibrėžti, kaip jūsų kūnas turėtų atrodyti ir funkcionuoti, sako Ph. Maža to, W. Sheldono kūno tipų aprašymai yra labai supaprastinti ir ignoruoja daugybę veiksnių, galinčių turėti įtakos asmens galimybėms pakoreguoti savo kūno sudėjimą.

Nekalbant apie tai, kad kūno sudėjimas — riebalų ir neriebalinės masės raumenų, kaulų, vidaus organų ir vandens santykis — kiekvieno žmogaus ir kūno tipo atveju būna skirtingas.

20 priežasčių, kodėl svoris nekrenta - LRT

Raumenų ir riebalų santykis taip pat nėra vienintelis rodiklis, sprendžiant apie medžiagų apykaitą. Medžiagų apykaitai įtakos turi daugybė veiksnių, įskaitant raumenų ir griaučių sistemą jūsų kūno konstituciją arba stotą bei endokrininę sistemą jūsų hormonus.

jūsų kūno lieknėjimas

Šie komponentai kartu su genetika ir jūsų jūsų kūno lieknėjimas būdo įpročiais atlieka svarbų vaidmenį nulemiant jūsų kūno sudėjimą, teigia Ph. Tačiau galima pasakyti ir paprasčiau: kuo daugiau raumenų, tuo greitesnė medžiagų apykaita; kuo daugiau riebalų, tuo medžiagų apykaita lėtesnė.

Jeigu jus vis dar domina endomorfinė dieta, kreipkitės į gydytoją, kad jis padėtų nustatyti jūsų kūno sudėjimą, pataria N. Kitaip negu bendros rekomendacijos kūno tipams, nustatytiems tik pagal išvaizdą, gydytojas arba dietologas padės jums susidaryti individualesnį planą, kuris leis pasiekti konkrečius sveikatos ir sporto tikslus, o ne tik tam tikrą skaičiuką svarstyklėse.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Taigi ar verta išbandyti endomorfinę dietą? Williams, tiek N. Sonpalas teigia, kad jie nėra tikri dėl bet kokios dietos, ribojančios tam tikrus maisto produktus, ilgalaikio poveikio. Kitas šios dietos trūkumas yra tas, kad ji neįvertina individualios žmogaus situacijos, priduria N. Ji neatsižvelgia į žmogaus asmeninius tikslus, genetiką, sporto įpročius, gyvenimo būdą ir kitas sąlygas.

Nepasitikėjimą taip pat kelia žmonių skirstymas į kūno tipus, kurie buvo nustatyti neišsamiais, kelių dešimtmečių senumo tyrinėjimais.

Nors N. Sonpalas turėjo pacientų, kuriems pavyko sulieknėti, laikantis endomorfinės dietos, jis tai sieja su sveikatai naudingais fizinio aktyvumo ir mitybos pokyčiais, kurie vargu ar turi kokį nors ryšį su jų kūno tipu.

Jūsų kūno lieknėjimas

Nors ši dieta pati savaime nėra žalinga skaidulos ir baltymai tikrai bus jums naudingiateityje ji gali apriboti jūsų mąstymą apie sveiką mitybą, pažymi N. Specific, Measureable, Achievable, Realistic, Timely metodu, kuris jūsų kūno lieknėjimas pasiekti individualių, lengvai išmatuojamų, pasiekiamų, realistiškų ir savalaikių sveikatos bei sporto tikslų.

Žmonės, kurie į save žvelgia kaip į visumą ir įpranta laikytis ilgalaikių bei nuoseklių sveiko gyvenimo būdo įpročių, sulaukia daugiausia sėkmės, sako B. Kaip jūs žiūrite į maistą ir sportą, norite sumažinti apatinės kūno dalies riebalus, padidinti kūno raumenų masę jūsų kūno lieknėjimas tiesiog pagerinti bendrą savijautą, yra labai individualu, todėl jūsų siekių neįmanoma nusakyti vien tik kūno tipu.

Išvada: liaukitės talpinę save į rėmus ir galvoję, kokiam tipui priklausote. Valgykite, kad turėtumėte energijos siekiant savo tikslų ir laimės.

jūsų kūno lieknėjimas