Kaip valgyti gerai norint numesti svorio, Ko nereikėtų valgyti norint numesti svorio - Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko.


Tokius nevilties kupinus žodžius yra tekę ištarti ne vienam, bandžiusiam mesti svorį. Kodėl net ir kreipiant dėmesį į tai, ką valgai, ne visuomet pavyksta atsikratyti nepageidaujamų kilogramų?

Ko nereikėtų valgyti norint numesti svorio

Vokiečių mitybos specialistas Volkeris Schusdziarra iš Miuncheno technikos universiteto įsitikinęs: jums trukdo keletas klaidų, giliai įsišaknijusių supratime apie svorio metimą. Ar tikrai norint sulieknėti, reikia mažiau valgyti? Mar 3,AM, atnaujinta Mar 31,PM Klasikinis pavyzdys: pusryčiams — didelis dubuo avižinių dribsnių, skatinančių medžiagų apykaitą, pietums — pusė porcijos, o vakarienei — duona su plona kumpio riekele.

  • Patinka 0 Kai kurie žmonės nevalgo pusryčių, bet turbūt mažai tokių, kurie nevalgo vakarienės.
  • Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - krikstenudvaras.lt

Pertraukose tarp valgymo — daug vaisių alkiui numalšinti. Atsigerti — sulčių gėrimai, kad būtų patenkintas vitaminų poreikis. Bet svoris nekrenta vis vien.

Taip yra todėl, kad, šitaip maitinantis, padaromos net šešios didžiausios lieknėjimo klaidos. O siekiant ilgam atsikratyti svorio, tai visiškai netinkama priemonė. Bet pakeitimas neturi būti per didelis. Teisinga mityba yra individualus dalykas ir turi ypatingai nenutolti nuo konkrečiam žmogui įprasto valgiaraščio. Pernelyg dideli kaip valgyti gerai norint numesti svorio veda į nesėkmę.

Ką valgyti vakarais norint numesti svorio?

Nedraudžiama valgyti nei tortus, nei kiaulieną, nei gerti alkoholį. Svarbiausia nepersistengti ir kalorijų sutaupyti kitoje vietoje. Vienas verčiau tortą valgys rečiau, o kitas — dažniau, bet po mažiau. Arba rinksis — valgyti gabaliuką torto, kurio gramas turi 3,7 kilokalorijas, ar varškės pyrago, kurio grame tik 2,2 kilokalorijos.

Schusdziarra įsitikinęs, kad mitybos pakeitimai sėkmingi gali būti tik tada, jeigu atitinka penkis reikalavimus.

kaip valgyti gerai norint numesti svorio gali kofeinas deginti riebalus

Pirma — jie turi sumažinti suvartojamą energijos kiekį. Antra — maistas vis vien turi pasotinti. Trečia — maistas turi patenkinti skonio lūkesčius. Ketvirta — jis turi stabilizuojančiai veikti psichiką: daugeliui žmonių valgymas pakelia nuotaiką.

Ir galiausiai — mitybos pakeitimai neturi apriboti gyvenimo kokybės. Norint sulieknėti, reikia mažiau valgyti. Kas gulasi į lovą su gurgiančiu pilvu, nes atsisakė vakarienės, greičiau sulauks alkio priepuolio, nei numes svorį iki pageidaujamo.

kaip valgyti gerai norint numesti svorio padėti mano seseriai numesti svorio

Net jeigu jaučiamasi gerai, reikėtų atsisakyti šio įpročio. Mergina riebalų degintojas ne tai, kokį kiekį maisto žmogus suvalgo, kad pasijustų sotus, o tai, kas jo lėkštėje.

Nuorodos kopijavimas

Nes sotumas priklauso nuo suvalgyto maisto kiekio, o ne nuo jame esančių kalorijų. Ar mes sotūs, signalizuoja skrandžio išsitempimas. Ir čia neturi jokios reikšmės, ar jis užkimštas tokiais kaloringais maisto produktais, kaip dešra ir duona, ar lengvesniais, kaip varškė ir vaisiai.

Vienas gramas makaronų turi 1,4 kilokalorijas, o gramas bulvių — tik 0,7, tai yra, dvigubai mažiau.

kaip valgyti gerai norint numesti svorio 10 populiariausių riebalų degintojų

Bet sotumui tai neturi jokios reikšmės. Schusdziarra viename iš savo atliktų tyrimų nustatė, kad tiriamieji, kol pasisotina, suvalgo panašų kiekį tiek bulvių, tiek makaronų.

kaip valgyti gerai norint numesti svorio deginti riebalus padidinti medžiagų apykaitos rezultatus

Tačiau tie, kurie valgo makaronus, gauna kilokalorijų daugiau. Dar didesnis skirtumas užkandžių atveju. Užuot suvalgius 40 gramų žemės riešutų apie dvi saujasgalima suvalgyti gramų apelsinų apie 4 vienetus. Gautas energijos kiekis bus vienodas, bet sotus pasijus nebent tas, kuris valgė apelsinus.

Sekite mus:

Vaisiai nekenkia figūrai. Vaisius valgyti sveika, bet metant svorį jie tinkami tik tuo atveju, jeigu jais pakeičiami kiti angliavandeniai. Tie, kurie tarpuose tarp valgių sugraužia obuolį ar suvalgo bananą, visai nebūtinai mažiau maisto suvalgo per pietus ar vakarienę. Taip pat yra didelė rizika, kad su vaisiais bus gauta daugiau kalorijų, nei organizmas sunaudoja. Jo apskaičiavimais, vienas nedidelis obuolys per dieną, jeigu organizmui nereikia tų papildomų 50 kilokalorijų, per metus prilygsta 2,5 kilogramo riebalinio audinio.

Prenumeruok

Teoriškai toks obuolių valgytojas per 10 metų turėtų priaugti 25 kilogramus. Todėl geriausia, jeigu vaisiai bus valgomi kaip kitų angliavandenių pakaitalas. Mitybos specialistas pataria pusryčiams vietoj sumuštinio valgyti vaisius su varške ar jogurtu. Bet, palyginti su saldumynais, vaisiai yra lengvesnė ir kartu sotesnė alternatyva.

MODELIO DARBAS MILANE. Kaip greitai numesti svorio? Ką aš valgau?

Nedidelis obuolys turi mažiau kalorijų, nei du gabaliukai 10 gramų šokolado. Visa plytelė atitiktų apie dešimt obuolių — tokį kiekį, kurio vieno filmo apie meilę peržiūros metu niekaip nesudorosi. Tačiau V. Schusdziarra skeptiškai žiūri į vaisių lėkštę priešais televizorių. Vaisiai stimuliuoja insulino gamybą, nes juose labai daug angliavandenių.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Insulinas trukdo organizmui atsikratyti riebalų pertekliumi. Todėl figūros požiūriu geriau prie televizoriaus kramsnoti daržoves — paprikas, agurkus ar morkas, kaip valgyti gerai norint numesti svorio mažina insulino kiekį. Taip pat jos mažiau kaloringos, nei vaisiai. Sulčių gėrimai idealiai padeda numesti svorį. Pasak reklamos, sulčių gėrimus gerti nepaprastai sveika, nes juose daug vitaminų ir mineralų. Taip pat, esą, jie lieknina. Iš tiesų, lyginant su grynomis sultimis, sulčių gėrimai turi mažiau kalorijų.

Bet metantiems svorį jų ten vis vien yra per daug. Žmogui per dieną rekomenduojama išgerti 1,5 litro skysčių.

Geriausiai tam tinka vanduo ir nesaldinta arbata, o taip pat net ir kava. Tuo tarpu į sulčių gėrimus V. Faktiškai pusė litro sulčių gėrimo pagal kalorijų kiekį atitinka g mėsos kepsnio.

Kas nori numesti svorio, privalo apsispręsti — išgerti sulčių ar sočiai pavalgyti.

Asmeninis treneris atskleidė paprasčiausią būdą sveikai numesti svorio yra svorio netekimas sveikas

Sulčių gėrimuose slypi dar viena problema. Juose esantis cukrus greitai patenka į kraują, pakelia insulino lygį ir stabdo riebalų skaidymą. Kam nepatinka ar per ilgą laiką nusibosta vanduo ir arbata, gastroenterolologas rekomenduoja gerti kalorijų neturinčius vaisvandenius ar vaisių skonio vandenį.

  1. Natūraliai degina riebalų ląsteles
  2. Ereliai iškrovimo ob gyn svorio
  3. Prarasti kūno riebalus išlaikant svorį
  4. Kokybiškas miegas prisideda, kad mityba būtų reguliari ir saikinga Rekomenduojama eiti miegoti ne vėliau kaip 22 val.

Juose esantys saldikliai, jo požiūriu, figūrai nepavojingi. Plonesnis sumuštinis — mažiau kalorijų.

warning.outdated.title

Duonoje mažai vandens, ir ji labai kaloringa. Palyginimui, rupių ruginių miltų bandelė turi tiek kalorijų, kiek didžiulė keptų bulvių porcija.

kaip valgyti gerai norint numesti svorio nutukęs vyras įpratęs numesti svorio

Todėl metantieji svorį turėtų duoną riektis ploniau. Idealu, jeigu mažai kaloringas sumuštinio viršus dvigubai storesnis už pačią duoną. Kumpis, kalakuto krūtinėlė, jautiena ar varškės sūris su daržovės griežinėliu turi visai nedaug kalorijų.

Tie, kuriems sunku atsisakyti dešrų, turėtų rinktis tokias, kuriose yra sumažintas riebalų kiekis. Su fermentiniu sūriu atsargiai. Nors yra alternatyvų su mažesniu riebalų kiekiu, dauguma jo rūšių yra tikros kalorijų bombos.

Pavyzdžiui, kietųjų sūrių energetinė vertė yra beveik keturis kartus didesnė, nei varškės. Atsisakius sviesto, ilgainiui taip pat turėtų pasimatyti rezultatas. Svarbiausia pavalgyti pusryčius.

Pusryčiai, esą, turi paskatinti visos dienos medžiagų apykaitą.

kaip valgyti gerai norint numesti svorio 40 metų ir negali mesti svorio

Dėl to, anot kai kurių mitybos specialistų, nepusryčiaujantys gali atsisveikinti su mintimis apie liekną figūrą. Paaiškėjo — kas mažiau valgo per pusryčius, tas mažiau kalorijų suvartoja ir dienos pabaigoje. Taigi, kas neteikia reikšmės pusryčiams, neturėtų stengtis prisiversti juos valgyti. O kas mėgsta sočiai papusryčiauti, per kitus kartus turėtų suvalgyti mažiau arba atkreipti dėmesį į maisto produktų energetinę vertę.

Nes tai, kas valgoma pusryčiams, paprastai būna labai kaloringa. Sumuštiniai iš duonos su sviestu ir pikantiškų arba saldžių komponentų turi daug kalorijų viename grame.

Valgyti tai, ko norite numesti svorio

Mažesnę energetinę vertę turi daržovės, kumpis, varškė ir kiaušiniai. Tuo tarpu su javų dribsniais — atsargiai. Dauguma gatavų saldžių mišinių yra tikros kalorijų bombos. Kas dribsnių mišinius ruošia pats, didelį jų kaloringumą turėtų sumažinti vaisiais.