Pakartojimas ir svorio metimas


Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio Home Fitnesas Info Kulturizmas Mityba Riebalų naikinimas: svorio metimo strategijos Riebalų naikinimas: svorio metimo strategijos Komentarų: 0 Dauguma klubų entuziastų, nuo takelių mindžiotojų iki didžiausių kultūristų turi kažką bendro: kažkada jie visi nori numesti riebalų, kad pagerintų išvaizdą.

Taip, netgi galiūnai kartais tai daro nors kai kuriems tai itin retas atvejis. Taip, mes puikiai žinome, kad mitybos planas bus atsakingas už didžiąją dalį veidrodinės svorio metimo sėkmės istorijos riebalų. Tačiau, ką mes turėtume daryti su mūsų mylimu svorių kilnojimu?

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT C5z svorio metimas Riebalų naikinimas: svorio metimo strategijos — ypatingizmones. Taip, netgi galiūnai kartais tai daro nors kai kuriems tai itin retas atvejis. Taip, mes puikiai žinome, kad mitybos planas bus atsakingas už didžiąją dalį numestų riebalų. Tačiau, ką mes turėtume daryti su mūsų mylimu svorių kilnojimu?

Kaip mes turėtume treniruotis norėdami mesti riebalus? Svorio metimo patarimai iš fitneso modelio lūpų Ar mes galime naudoti svorius, kad paspartintume rezultatus? Tai yra dalykai, apie kuriuos kalbėsiu šiame straipsnyje. Trys idėjinės mokyklos Kai kalbame apie treniruočių pakartojimas ir svorio metimas riebalams mesti, yra trys didžiosios idėjinės mokyklos.

Dvi iš jų yra logiškos, o viena — idiotiška ir netgi duodanti priešingus rezultatus. Didelio apkrovimo treniruotės raumenims ryškinti. Jei jūs domitės kultūrizmu, jau turėtumėte suprasti, kad tai yra idiotiška teorija. Tačiau, 90 procentų sporto klubų populiacijos vis dar laikosi tokios nuomonės: jeigu nori išsiryškinti, turi didinti pakartojimų skaičių priėjime.

  • Riebalų deginimo purškiklis
  • Svorio metimas ar riebalų deginimas?

Pagrindiniai svorio metimo principai Jis akivaizdžiai ignoruoja fiziologinį faktą, kad neįmanoma išryškinti raumens pakartojimas ir svorio metimas treniruotėmis. Darant daug pakartojimų tikrai pakartojimas ir svorio metimas detalių, nieko neparyškinsite. Svorio metimas ar riebalų deginimas?

pakartojimas ir svorio metimas svorio netekimas 50 kg

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį. Pagrindiniai svorio metimo principai 4.

Pakartojimas ir svorio metimas Home Fitnesas Info Kulturizmas Mityba Riebalų naikinimas: svorio metimo strategijos Riebalų naikinimas: svorio metimo strategijos Komentarų: 0 Dauguma riebalų deginimo joga entuziastų, nuo takelių mindžiotojų iki didžiausių kultūristų turi kažką bendro: kažkada jie visi nori numesti riebalų, kad pagerintų išvaizdą. Taip, netgi galiūnai kartais tai daro nors kai kuriems tai itin retas atvejis. Taip, mes puikiai žinome, kad mitybos planas bus atsakingas už didžiąją dalį numestų riebalų.

Kaip numesti riebalus žemiau bambos Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba. Paprasčiausiai padidindami pakartojimų skaičių jūs tik šiek tiek padidinsite energijos pakartojimas ir svorio metimas glikogeno sunaudojimą.

C5z svorio metimas

To nepakanka pagreitinti svorio metimo procesui. Be to, Maxie dėl svorio netekimas gali ne tik kad neapsaugoti, bet net sumažinti jūsų raumenų masę. Esant kalorijų trūkumui, kūnui reikia tikrai rimtos priežasties, kad išlaikyti energijos reikalaujančius raumenis. Raumenys yra pripratę judinti didelius svorius, o dabar juos naudojate lengviems svoriams — kodėl jie turėtų išlikti dideli?

Laktato išsiskyrimą skatinančios treniruotės Treneris Poliquinas buvo pirmasis, kuris pakartojimas ir svorio metimas į dienos šviesą fiziologinį faktą, kad yra tiesioginis ryšys tarp išsiskyrusių laktato ir augimo hormono kiekių. Tai yra German Body Composition I ir Termo lieknėjimo ampulė programų pagrindas, kadangi augimo hormonas stimuliuoja riebiųjų rūgščių išlaisvinimą ir yra anti-katabolikas saugo raumenis nuo pakartojimas ir svorio metimas.

Kiti atletai, kurie daro daug anaerobinės laktato veiklos yra krepšininkai, ledo ritulininkai — jie taip pat liekni. Kai kuriuo požiūriu, šio metodo pritaikymas treniruotėse su svoriais yra panašus į prieš tai buvusį idiotišką metodą: reikia daryti kiek daugiau pakartojimų nei pakartojimas ir svorio metimas. Nes didžiausias laktato išsiskyrimas yra tada, kai veikla trunka sekundžių. Taigi, jeigu vienas pakartojimas trunka 4 sekundes, norint pasiekti idealų apkrovimo laiką reikia pakartojimų.

Tačiau esminis skirtumas tarp šių dviejų mokyklų yra tas, kad šiuo atveju smarkiai sumažinamas poilsio laikas tarp priėjimų, paprastai keitaliojami pratimai visiškai nesusijusių raumenų pakartojimas ir svorio metimas kad laktatas išsiskirtų visame kūne ir nenaudojama per daug apkrovos vienam raumeniui tipinė kultūrizmo ryškinimo programa turi apie 20 priėjimų raumens grupei.

Trumpi poilsio intervalai ir įvairių raumenų naudojimas treniruotėje sukelia laktato lygį, kuris padidina augimo hormono gamybą.

Pakartojimas ir svorio metimas

Taigi, lyginant su tradiciniu požiūriu, šis geriau apsaugo raumenis ir stimuliuoja riebalų metimą. Sunkių svorių kilnojimas raumenų apsaugai. Ši filosofija naudojama daugelio geriausių trenerių. Aš net esu parašęs straipsnį apie ją. Dabar ji populiarėja, nes vis daugiau profesionalų naudoja didelius svorius pasiruošimo fazėje.

Riebalų piratai riebalų degintojas Mes visi matėme Ronnie Coleman mirties traukas su svarbų savaites prieš Mr. Olympia ar Johnny Jackson dalyvaujantį galiūnų varžybose savaitės iki Pakartojimas ir svorio metimas Pro kultūrizmo varžybų. Prenumeruokite naujienlaiškį Dorian Yates, Marc Dugdale, Lee Priest ir pakartojimas ir svorio metimas kitų propaguoja sunkias treniruotes, kad išlaikyti raumenis: jie praktiškai nekeičia savo treniruočių ne-sezono ir pasiruošimo fazėse.

Jie naudoja kardio ir suderintą mitybą, kad numestų riebalus ir kilnoja svorius, kad pakartojimas ir svorio metimas raumenis. Tai logiška. Kai esate kalorijų nepritekliaus fazėje, jūsų kūnas bandys numesti kažkiek raumenų, kad sumažintų energijos naudojimą. Trumpai tariant, raumenys yra energetiškai brangus audinys ir kai yra kcal trūkumas, reikia tikrai geros priežasties juos laikyti.

Gydytojų nuomonė: kokie geriausi būdai mesti svorį po menopauzės Priežastis gali būti labai paprasta — sunkių svorių kilnojimas.

Kūnas neturės kitos išeities, kaip tik išlaikyti raumenis, kad galėtų tuos svorius judinti. Taigi mes turime du gerus variantus, kaip mesti riebalus: kilnoti sunkų svorį ir treniruotis taip, kad maksimaliai sukelti laktato išsiskyrimą. Trečias žaidėjas įsitraukia į žaidimą… Bet tai dar ne viskas.

Kai ką aš paėmiau iš dr. John Berardi, kas gali padidinti riebalų metimą dar labiau.

Svorio metimas: kas efektyviau – kardio ar svorių kilnojimas?

Riebalų degintojai. Svorio metimas. Ši idėja man atėjo skaitant jo puikų straipsnį apie G-Flux fenomeną. JB pastebėjo, kad atletai, naudojantys skirtingas priemones treniruotėse, buvo liekni nepaisant gan didelio kcal suvartojimo. Aš šitą pastebėjau pats tarp elitinių ledo ritulininkų, kurie pakartojimas ir svorio metimas raumeningi ir liekni, nepaisant toli gražu neidealios dietos. Aš naudoju juos kaip pavyzdį todėl, kad paprastai jie nėra taip genetiškai apdovanoti, kaip sprinteriai ar amerikietiško futbolo žaidėjai.

pakartojimas ir svorio metimas svorio metimas, kai viską išbandėte

Kodėl jie tokie liekni? Visų pirma, jie atlieka daug darbo anaerobinėje laktato išsiskyrimo būsenoje: ant ledo, lauke ir salėje, bet taip pat jie privalo treniruotis naudodami visiškai skirtingus metodus jiems reikia jėgos, ištvermės, laktato toleravimo, vikrumo ir t.

Visi šie fiziniai iššūkiai priveda prie vieno — hipermetabolizmo. Kaip numesti svorio? Mes žinome, kad keletas dalykų prisideda prie mūsų kasdienio energijos suvartojimo: a Mūsu bazinė medžiagų apykaita — kcal kiekis, reikalingas kūno gyvybinėms funkcijoms palaikyti. Tai reikalauja kalorijų.

Kodėl numesti kilogramai grįžta? Visa tiesa apie svorio metimą ir kodėl dietos yra nesąmonė!

Savaitgalis — laisvos dienos. Tačiau mes neįvertiname vieno faktoriaus — kūno adaptacijos. Paprastai tariant, kūnui reikia energijos ir medžiagų, kad prisitaikytų prie fiziologinio streso. Reikia atstatyti raumenis po sunkios treniruotės?

Tai jums kainuos šiek tiek degalų ir baltymų. Jūsų nervų sistema pakartojimas ir svorio metimas ląstelių membranos taip pat deginti riebalus maždaug latais atstatymo? Taip, dar daugiau kalorijų, bei lipidų ir baltymų.

Reikia, kad tie dideli smegenys funkcionuotų?

pakartojimas ir svorio metimas gali kofeinas ir svorio netekimas

Jums reikia pakartojimas ir svorio metimas arba ketonų — kitaip tariant, energijos. Kaip matote, adaptacija reikalauja energijos ir medžiagų. Taip išeina, kad kuo daugiau jūsų kūnui reikia prisitaikyti, tuo pakartojimas ir svorio metimas jam reikia medžiagų ir kalorijų. Taigi, jeigu priversime jį adaptuotis kaip įmanoma dažniau, tuo labiau pakelsime kasdienius energijos reikalavimus. Taip pat, tai pakartojimas ir svorio metimas ilgalaikį energijos poreikį, nes adaptacija neįvyksta iškart — štai jums ir terminas hipermetabolizmas.

Gerai, tai kur link aš suku? Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio Naudojant tik vieną metodą, jūs greitai adaptuositės. Jei jūs visada treniruositės tuo pačiu būdu, jūsų kūnas greitai pripras ir taps efektyvesnis atliekant atitinkamą darbą ir to pasekoje, kiekviena sekanti treniruotė nebebus tokia stresuojanti ir reikalaujanti adaptacijos. Tų temų nepamiršiu, nepergyvenkite.

Šiandien norėčiau pakalbėti apie pačius pačius pagrindus. Būtent apie tuos dalykus, kurie sukelia daug ką - ir šypseną, ir juoką, ir pyktį, ir neviltį, kai bandai visą tai paneigti, bet tavęs neklauso nors tu ką.

Tačiau mano užduotis ne sukiršinti žmones, o paprasčiausiai pasidalinti informacija. Naudojant keletą skirtingų treniruočių tipų savaitėje ar net dienojejūs pristabdote kūno efektyvumą adaptuotis. Keturi riebalų apokalipsės raiteliai Gerai, aš turėjau sugalvoti kažką geriau šiam skyriui pavadinti.

Bet ką aš noriu pasakyti — mums reikia keturių skirtingų treniruočių tipų, kad maksimaliai padidinti riebalų metimą.

Pakartojimas ir svorio metimas, Nuorodos kopijavimas

Na, mums nebutinai reikia visų keturių, bet kuo daugiau, tuo geriau. Taigi, jie yra pakartojimas ir svorio metimas 1. Sunkių svorių kilnojimas 2. Laktato išsiskyrimą skatinančios treniruotės 3. Aerobinis darbas 4. Anaerobinis alaktatinis energijos sistemų darbas Sunkių svorių kilnojimas Kaip jau matėme anksčiau, sunkių svorių kilnojimo tikslas yra raumenų masės palaikymas ar net gi padidinimas svorio metimo fazėje. Aš rekomenduočiau tokias treniruotes savaitėje. Akivaizdu, tik baziniai pratimai turi būti naudojami tokiomis dienomis.

Kadangi jums trūks kalorijų, jums reikia minimaliai apkrauti raumenis, kad nebūtų per didelio streso jūsų stuktūroms. Todėl jums nereikia jokio tiesioginio darbo bicepsams, tricepsams ir pečiams. Šie raumenys gaus pakankamai krūvio iš kitų sunkių pratimų, kad išsaugoti raumenis. Esant kalorijų trūkumui, visiškai nenaudinga daryti daug pratimų, nes jūs vistiek greičiausiai nepriaugsite raumenų. Tai ne metas gerinti jūsų trūkumus ir silpnąsias vietas. Taigi, naudojant dvi treniruotes, jos atrodytų taip: 1 diena: krūtinė ir nugara 2 diena: keturgalvis ir dvigalvis Treniruotės turėtų atrodyti taip: A1.

Pagrindinis krūtinės pratimas hantelių spaudimas, hantelių spaudimas kampu ir t. Pagalbinis krūtinės pratimas plėšimas, puloveris ir pan. Taip pat žiūrėkite.