Prarasti 5 kūno riebalai per 3 mėnesius, Prarasti 6 kūno riebalai per mėnesį. Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko.


Tiesa apie masės auginimą Prarasti 5 kūno riebalai per 3 mėnesius Tiesa apie masės auginimą 4. Norint priaugti raumenų, jūs turite valgyti, tiesa?

Manau, visi sutiksime su tuo. Jei jūs esate natūralus, jūs negalėsite priaugti raumenų, kol jūs nesuvalgysite pakankamai kalorijų ir atitinkamų medžiagų turinčio maisto, kad skatinti raumens augimą. Jeigu jūs nesuvalgote pakankamai, jūsų kūnas nebus optimalioje raumenų auginimo būsenoje.

aoi ju svorio netekimas

Tiesa pasakius, yra šansas, kad jūs netgi prarasite raumenis, nepaisant sunkių treniruočių. Taigi, logiška būtų mintis — kuo daugiau valgai, tuo daugiau augi, tiesa? Nors ir tiesa, jog jei jūs nesuvalgote pakankamai maisto, raumenų augimas bus pristabdytas, bet tai dar nereiškia, kad kuo daugiau jūs valgote, tuo daugiau jūs augate.

Norite įgrisusius kūno riebalus paversti raumenimis? Turime blogų žinių Žinoma, tai tiesa — kuo daugiau valgote, tuo didesniu tampate. Tačiau tai nereiškia, kad jūs tapsite raumeningesniu. Šie samprotavimai priveda prie išvados — viena iš didžiausių klaidų, kurią gali padaryti sportininkas — valgyti daug nevertingo maisto ir priaugti nemažai riebalų, skatinant raumenų auginimą.

Supraskite, jei jūs esate natūralus, jūsų kūnas turi ribotas galimybes auginti raumenis. Raumenų prieauglis priklauso nuo kūno galimybių pasisavinti baltymus. Baltymų pasisavinimas tiesiogiai priklauso nuo testosterono lygio, insulino jautrumo, raumenų skaidulų sandaros ir kitų dalykų. Jūs galite suvalgyti kiek norite daug maisto, bet jūs natūraliai nepadidinsite kūno galimybių.

Valgant daugiau maisto, nei jūsų kūnas gali panaudoti ves prie riebalų augimo.

žvakių svorio metimas

Analogas Aš panaudosiu statybinikų pavyzdį, kad paaiškint šitą. Įsivaizduokite, kad jūsų raumenys yra namas, kurį jūs statote. Plytos — tai baltymai, tuo tarpu pinigai, kuriuos mokate statybininkams — riebalai ir angliavandeniai.

protingas svorio metimas per 8 savaites

Statybininkai yra įvairūs faktoriai, įtakojantys baltymų pasisavinimo procesą, o mašinos, pristatančios medžiagas statybininkams — insulinas hormonas, pristatantis medžiagas į audinius. Jei jūs neduosite statybininkams pakankamai plytų, jie nestatys namo taip greit, kaip norite.

  1. Todėl, kad eilėraštis dėl svorio metimo sėkmės ir raumenys yra dviejų skirtingų tipų audiniai, ir vienas negali būti tiesiogiai paverčiamas kitu, atsako Niujorko miesto universiteto Lehmano koledžo profesorius, kultūrizmo specialistas Bradas Schoenfeldas.
  2. Prarasti 5 kūno riebalai per mėnesį. Numesti svorio lauke

Taigi, nepakankamas proteino vartojimas stabdo raumenų augimą. Tęsiant, jei jūs nemokėsite statybininkams atitinkamų algų riebalai ir angliavandeniaijie nebus motyvuoti sunkiai dirbti. To pasekoje, namas nebus statomas greitai. Tiesa pasakius, jei jūs sumažinsite statybininkų algas, jie gali supykti, pradėti streiką ir pradėti griauti namą kataboliniai procesai dėl per mažo kcal kiekio.

Taigi — valgant per mažai prarasti 5 kūno riebalai per 3 mėnesius neleis auginti raumenų norimu greičiu.

kaip numesti svorio ir padidinti medžiagų apykaitą

Kas nutinka, jeigu nusiunčiame daugiau plytų proteino statybininkams? Na, jie galės greičiau statysi namą, nes jiems netrūks medžiagų. Sakykim, jūsų darbuotojai gali pakloti plytų per dieną, prarasti 5 kūno riebalai per 3 mėnesius jiems atvežt plytų nėra naudinga — tai yra daugiau, nei jie gali sunaudoti. Taigi, per didelis kiekis plytų bus nenaudingas. Taip pat, jei jūs padidinsite darbininkų algas kcal kiekįyra šansas, kad jų motyvacija padidės ir jie statys namą greičiau.

Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - icomos.lt

Tačiau, kaip ir su plytomis, jie turi ribotas galimybes ir kažkuriuo momentu nebegalės statyti namo greičiau. Tad jūs galite kelti algas kiek norite, bet tai nepaspartins namo statybos. Ką aš noriu pasakyti — jūs negalite priversti savo kūno auginti raumenis greičiau, valgant per prievartą. Didinamas kalorijų ir medžiagų kiekis turės teigiamą poveikį iki tam tikro taško.

Visos kcal, virš šio taško eis i riebalų prarasti 5 kūno riebalai per 3 mėnesius. Taigi, nors ir tiesa, kad kuo daugiau valgote, tuo didesniu tampate, tačiau per didelis kiekis maisto virs riebalais.

Ar raumenys sveria daugiau nei riebalai? Kiek raumenų mes iš tikro galime užauginti? Šios problemos ištakos yra tikėjimas, kad mes galime užauginti daug raumenų greitai.

Apie riebalų apykaitą

Tiesa sakant, aš mačiau daugybę jaunuolių, kurie skundžiasi, kad priaugo tik 5kg per 2 mėnesius! Nenoriu būti blogų naujienų šaukliu, tačiau jūsų kūnas negali taip greitai auginti raumenis… net prarasti. Paprastai, aš neturiu problemų su žmonėmis, turinčiais aukštus siekius. Tačiau būtent šiuo atveju, tikėjimas, kad įmanoma priaugti raumenų greitai gali vesti prie blogos mitybos ar net steroidų naudojimo dėl to, kad nepriaugote 10kg per 3 mėnesius….

Aš esu čia, kad pasakyčiau viską tiesiai — daugeliui jūsų tai nepatiks, tačiau tokia yra tiesa. Net idealiausiomis sąlygomis ideali dieta, treniruotės, papildai, atsistatymas statistinis vyras gali priaugti nuo 0.

Pilvo preso pratimai - 30min kaip numesti riebalus aplink tarpkojį

Tai yra kiekis, kurį jūs galite priaugti natūraliai. Taigi, kalba eina apie 0. Tai gali nuskambėti kaip labai mažai, tačiau jūs galite priaugti 6 — 10kg per metus. Supraskite, kad įmanoma priaugti daugiau masės nepriaugant riebalų, kai jūs priaugate raumenų, padidėja ir jūsų glikogeno, bei vandens raumenyse, kiekis.

Kaip netenkama kūno riebalų?

Daugiau raumenų reiškia daugiau glikogeno. Jūs galite padidinti glikogeno atsargas 40g kiekvienam g raumenų. Taigi, jei priaugate 5kg raumenų, jūsų glikogeno atsargos padidėja kaip pašalinti pilvo riebalus natūraliai. Priaugęs 5kg raumenų, jūs sversite 7kg daugiau!

Yra šansų, kad jei jūs priaugate daugiau nei 1. Jei neįmanoma priaugti daugiau nei kilogramo raumenų per mėnesį apie 3kg per 3 mėn. Prarasti 5 kūno riebalai per 3 mėnesius 5 kūno riebalai per 3 mėnesius tarpe yra zona, kurioje jūs atrodote praktiškai toks pats — nepakankamai liesas ir nesimato raumenų separacijos.

Tame taške, net priaugus pora kg riebalų, jūs nepastebėsite skirtumo. Dar prisideda tas faktas, kad jūs matote save kasdien, todėl nepastebite mažo skirtumo. Bet jei jūs sveriate kg, tie 3 procentai gali reikšti 3 kg riebalų! Taigi, sportininkas galėjo priaugti 3kg raumenų, Pakartokite tai kelis ciklus ir jūs galite priaugti 10kg riebalų. Vieną dieną jūs atsikelsite ir pamatysite storulį veidrodyje, kuriam reikės ryškintis, kad atrodyti padoriai.

Kas mus priveda prie sekančio skyriaus… Valgome daug, po to ryškinamės: gerai ar blogai? Tradiciškai, kultūrizmo ciklai yra skirstomi į auginimo ir ryškinimo. Abi fazės yra ekstremalios: kai auginama masė, norima priaugti kuo daugiau, nekreipiant dėmesio į riebalus.

Prarasti 5 kūno riebalai per mėnesį. Apie riebalų apykaitą | jachta-trakai.lt

Šioje fazėje jūs valgote tiek maisto, kiek sugebate kai kurie net rekomenduoja valgyti per prarasti 5 kūno riebalai per 3 mėnesius ir nedarote aerobinės veiklos, kuri galėtų pristabdyti jūsų svorio augimą.

Tiesa apie masės auginimą Sėkmė dažniausiai matuojama kg rodyklės parodymais svarstyklėse, nekreipiant dėmesio į išvaizdą. Priežastis tokia, kad jūs galėsite numesti riebalus po to. Tada jūs pradedate ryškinimo fazę, kurios tikslas yra numesti kuo daugiau riebalų. Norint tai padaryti, kcal kiekis yra drastiškai sumažinams ir pradedamas daryti aerobinis darbas, kad paspartinti procesą.

Prarasti 6 kūno riebalai per mėnesį

Augimo fazėje jūs priaugote daug svorio ir tariamai raumenų, kai ryškinimo fazėje jūs badaujate, kad numestumėte riebalus ir išlaikytumėte tariamai raumenis. Ant popieriaus tai atrodo viliojančiai, tačiau yra kelios problemos: Problema 1: Kaip jau minėjome anksčiau, jūs negalite priversti savo kūną auginti daugiau raumenų valgant daugiau.

Jūs pasiekiate tašką, kuriame valgydami kiek norite daugiau, auginate riebalus. Problema 2: Natūraliam sportininkui yra praktiškai neįmanoma numesti nemažą kiekį riebalų, auginant raumenis. Tuo būkite tikri: kai jūs sumažinate kcal, kad mesti riebalus, jūs tikrai nepriaugsite raumenų.

Prarasti 5 kūno riebalai per mėnesį, Nuorodos kopijavimas

Tiesą pasakius, dažnai jūs net prarasite kažkiek raumenų. Taigi, laikas, kai jūs metate riebalus yra periodas, kurio metu jūs negalite priaugti raumens. Kaip numesti svorio? Dabar mes jau žinome, kad kūnas negali auginti raumenis sparčiau, nei tai biologiškai įmanoma. Kadangi jūsų kūnas negali būti priverstas auginti raumenis greičiau, vienintelis būdas priaugti raumenų yra praleisti kuo daugiau laiko augimo periode.

Nuorodos kopijavimas Išsamiai apie riebalus Riebalai — tai organinės medžiagos, kurių  pagrindinė paskirtis yra organizmo aprūpinimas energija. Yra žinoma, jog riebalų molekulės turi daugiau energijos, negu angliavandenių molekulės. Taigi, 1 g riebalų sudegant oksiduojantis iki galutinių produktų — vandens ir anglies dvideginio, išsiskiria 2 kartus daugiau energijos, negu oksiduojantis tam pačiam kiekiui angliavandenių.

Kai jūs smarkiai apribojate kalorijas, jūs neesate jame. Taigi, jei jūs auginate masę 6 mėnesius ir prarasti 5 kūno riebalai per 3 mėnesius tris, trys iš prarasti 5 kūno riebalai per 3 mėnesius nebus raumens auginimo mėnesisi. Jei jūs nepriaugsite daug riebalų, augindami raumenis, jums nereikės praleisti daug laiko ryškinantis. Kadangi daugelis žmonių priauga apie 0. Situacija A: Augink kiek gali daugiau svorio, priauk 12kg per 6 mėnesius. Apie 2. Norint numesti riebalus, reikalinga griežta dieta.

Jei jūs niekada nevalgote blogo maisto šiuo periodu ir laikotės režimo itin griežtai, galite tikėtis numesti 1kg per savaitę, nenumetant raumenų. Taigi, geriausiu atveju jūs užtruksite nuo 6 iki 12 savaičių. Bet, riebalų metimas nėra linijinis procesas. Kūnas prisitaiko prie mažesnio kcal kiekio ir nuklydimai taip pat šventieji svorio metimui mūsų pasitaiko. Reiškia, realiai jūs užtruksite savaičių jei nenorite prarasti raumenų.

Per mėnesių laikotarpį jūs priaugote ~3. Tai reiškia vidutiniška prieaugį ~0. Per metus šis skaičius bus apie 4kg. Situacija B: Valgyti tiek, kad leistumėte jūsų kūnui optimaliai augti.

Tiesa apie masės auginimą 4. Prarasti riebalų, raumenų dietos- icomos. Manau, visi sutiksime su tuo. Jei jūs esate natūralus, jūs negalėsite priaugti raumenų, kol jūs nesuvalgysite pakankamai kalorijų ir atitinkamų medžiagų turinčio maisto, kad skatinti raumens augimą.

Jūs taip pat priaugstie 0.