Snap žirniai svorio. Sėjamasis žirnis - Desiree - Pisum sativum - sėklos – Garden Seeds Market | Nemokamas pristatymas


Juose taip pat gausu polifenolių antioksidantų, kurie greičiausiai yra atsakingi už daugelį jų sveikatos pranašumų 3. Santrauka: Žalieji žirneliai turi gana mažai kalorijų ir turi keletą vitaminų, mineralų ir antioksidantų. Jie taip pat snap žirniai svorio daug skaidulų ir baltymų. Jie užpildo ir yra puikus baltymų šaltinis Žalieji žirneliai yra vienas iš geriausių augalinių baltymų šaltinių, o tai yra pagrindinė priežastis, kodėl jie taip užpildo, kartu su dideliu ląstelienos kiekiu.

Sėjamasis žirnis - Desiree - Pisum sativum - sėklos

Valgydami baltymus padidėja tam tikrų hormonų, kurie sumažina apetitą, kiekis jūsų organizme. Baltymai veikia kartu su skaidulomis, kad sulėtintų virškinimą ir skatintų pilnatvę 4, 5, 6, 7.

snap žirniai svorio

Jei suvalgysite pakankamą kiekį baltymų ir ląstelienos, galite automatiškai sumažinti kalorijų, kurias suvartojate per dieną, skaičių, kontroliuodami apetitą 6, 8. Unikalus baltymų kiekis žaliose žirnelėse daro juos puikiu maisto pasirinkimu tiems, kurie nevalgo gyvūninių produktų.

Tačiau svarbu atkreipti dėmesį, kad jie nėra pilnas baltymų šaltinis, nes juose nėra aminorūgšties metionino. Norėdami užtikrinti, kad jūsų racione būtų pakankamai visų būtinų aminorūgščių, būtinai supjaustykite žaliuosius žirnelius su kitu baltymų šaltiniu, kad kompensuotumėte deficitą. Suvartoti pakankamą kiekį baltymų taip pat svarbu skatinti raumenų jėgą ir kaulų sveikatą. Be to, jis vaidina svarbų vaidmenį metant svorį ir palaikant 9, 10, 11, Santrauka: Žalieji žirneliai yra labai tinkamas maistas, daugiausia dėl didelio baltymų ir ląstelienos kiekio juose.

Jie palaiko sveiką cukraus kiekio kraujyje kontrolę Žalieji žirniai turi keletą savybių, kurios gali padėti palaikyti cukraus kiekį kraujyje.

Kuo skiriasi sniegas ir žirniai iš cukraus?

Visų pirma, jie turi santykinai žemą glikemijos indeksą GIo tai rodo, kaip greitai padidėja cukraus kiekis kraujyje pavalgius maisto. Įrodyta, kad dietos, kuriose yra daug mažai GI turinčių maisto produktų, padeda reguliuoti cukraus kiekį kraujyje 3, Dar daugiau, žaliuose žirniuose gausu skaidulų ir baltymų, kurie gali būti naudingi kontroliuojant cukraus kiekį kraujyje. Taip yra todėl, kad ląsteliena lėtina angliavandenių pasisavinimo greitį, o tai skatina lėtesnį, stabilesnį cukraus kiekio kraujyje snap žirniai svorio, o ne smaigalį 7, Be to, kai kuriais tyrimais nustatyta, kad valgant turtingą baltymų maistą gali būti naudinga stabilizuoti cukraus kiekį kraujyje asmenims, sergantiems 2 tipo diabetu 15, Žinoma, kad žaliųjų žirnelių poveikis cukraus kiekiui kraujyje sumažina kelių ligų, įskaitant diabetą ir širdies ligas Santrauka: Žalieji snap žirniai svorio turi žemą glikemijos indeksą, juose gausu skaidulų ir baltymų, kurie visi yra svarbūs veiksniai kontroliuojant cukraus kiekį kraujyje.

Žirniuose esanti pluoštas gali būti naudingas virškinimui Žaliuose žirniuose yra įspūdingas pluošto kiekis, kuris, kaip įrodyta, teikia daug naudos virškinimo sveikatai 3.

  1. Sėjamasis žirnis - Desiree - Pisum sativum - sėklos – Garden Seeds Market | Nemokamas pristatymas
  2. Šešėlių Benny svorio netekimas
  3. Starteris, Minsko grūdai.
  4. Avinžirniai - avinžirniai - Daržovės March
  5. Žirniai: veislės ir auginimo ypatybės - Sultys

Visų pirma, ląsteliena maitina gerąsias bakterijas jūsų žarnyne, todėl jos yra sveikos ir neleidžia nesveikoms bakterijoms per daug išpopuliarėti 7. Tai gali sumažinti riziką susirgti keliomis įprastomis virškinimo trakto ligomis, tokiomis kaip uždegiminė žarnos liga, dirgliosios žarnos sindromas ir storosios žarnos vėžys Tai reiškia, kad jis padidina išmatų svorį ir gali padėti maistui bei atliekoms greičiau patekti per jūsų virškinimo sistemą 7. Santrauka: Žaliuose žirniuose gausu skaidulų, kurios naudingos virškinimui, nes palaiko atliekų srautą per jūsų virškinamąjį traktą ir palaiko žarnyno bakterijų sveikumą.

Sultys Žirniai yra kasmetinė kultūra, žinoma nuo seno. Tiesioginė žirnių paskirtis yra žmonių ir ūkio gyvūnų vartojimas. Savaime apdulkinantis, nepretenzingas augalas pasiekia įspūdingo dydžio aukštį. Žirniai kilę iš ankštinių šeimos.

Gali būti apsaugotas nuo kai kurių lėtinių ligų Žalieji žirniai pasižymi keliomis savybėmis, kurios gali padėti išvengti kelių lėtinių ligų, kurios apžvelgiamos toliau. Širdies liga Žaliuose žirniuose yra tinkamas kiekis širdžiai sveikų mineralų, tokių kaip magnis, kalis ir kalcis.

Geriausios žirnių rūšys - savybės, pavadinimai

Dietos, turinčios daug šių maistinių medžiagų, gali padėti išvengti aukšto kraujospūdžio, kuris yra pagrindinis širdies ligų rizikos veiksnys 19, 20, Jie taip pat gali turėti teigiamos įtakos širdies sveikatai. Žalieji žirniai taip pat teikia flavonolių, karotenoidų ir vitamino C, antioksidantų, kurie, kaip įrodyta, sumažina širdies ligų ir insulto tikimybę dėl jų gebėjimo išvengti ląstelių pažeidimo 24, 25, Vėžys Reguliariai valgant žaliuosius žirnius, galima sumažinti vėžio riziką, daugiausia dėl žirnių antioksidantų kiekio ir jų gebėjimo sumažinti uždegimą organizme Žaliuose žirniuose taip pat yra saponinų, augalų junginių, žinomų kaip priešvėžinis.

snap žirniai svorio

Keletas tyrimų parodė, kad saponinai gali padėti išvengti kelių rūšių vėžio ir gali slopinti naviko augimą 28, 29, 30, Be to, jie turi daug maistinių medžiagų, žinomų dėl savo gebėjimo sumažinti vėžio riziką, įskaitant vitaminą K, kuris ypač gali padėti sumažinti prostatos vėžio riziką Diabetas Žali žirniai turi keletą savybių, kurios, kaip žinoma, padeda kontroliuoti cukraus kiekį kraujyje, o tai yra svarbus veiksnys, užkertantis kelią ir kontroliuojant diabetą.

Jų skaidulos ir baltymai snap žirniai svorio per greitai pakilti cukraus kiekiui kraujyje, o tai padeda kontroliuoti diabetą 7, 15, 33, 34, Be to, mažas glikemijos indeksas GI žaliųjų žirnelių paverčia juos diabetu sergančiu maistu, nes vargu ar jie padidins cukraus kiekį kraujyje 7, 33, Be vitaminų K, A ir C. Jie taip pat aprūpina tinkamu kiekiu magnio ir B grupės vitaminų.

Tiesą sakant, abu angliavandeniai suteikia mažiau nei 8 gramus 3,5 uncijos gramų 1. Abiejose veislėse yra įvairių svarbių maistinių medžiagų, įskaitant vitaminą C, vitaminą K ir folatus, nors jos turi mažai riebalų, cholesterolio ir natrio. Nesvarbu, kuris žirnelis jums labiau tinka, gali būti mažai kaloringas ir maistingas dietos priedas. Santrauka Žirniai su cukrumi ir sniego žirniai turi vienodą mitybinį profilį ir yra mažiau krakmolingi nei įprasti žirniai. Jie taip pat turi mažai kalorijų ir turi daug maistinių medžiagų, įskaitant ląstelieną, vitaminą C, vitaminą K ir folatus.

Buvo nustatyta, kad visos šios maistinės medžiagos padeda sumažinti diabeto riziką 36, 37, Santrauka: Žalieji žirneliai turi keletą savybių, kurios gali padėti išvengti ir gydyti kai kurias lėtines ligas, tokias kaip širdies ligos, vėžys ir diabetas. Jie turi antinienes Nepaisant gausių žaliųjų žirnelių maistinių medžiagų, jų maistinė kokybė turi neigiamos įtakos - juose yra priešgrybelinių medžiagų. Tai yra daugelyje snap žirniai svorio produktų randamos medžiagos, tokios kaip ankštiniai ir grūdai, kurios gali sutrikdyti virškinimą ir mineralų pasisavinimą.

snap žirniai svorio

Nors tai dažniausiai nekelia susirūpinimo daugumai sveikų žmonių, vis tiek svarbu atsiminti jų poveikį sveikatai. Jie labiau paveikia tuos, kurie ankštinius augalus laiko pagrindiniu maistu, be to, asmenims, kuriems gresia netinkama mityba. Čia yra du svarbiausi antinutientai, randami žaliuose žirniuose: Fito rūgštis: Gali trukdyti įsisavinti mineralus, tokius kaip geležis, kalcis, cinkas ir magnis 39, Lektinai: Susijęs su tokiais simptomais kaip dujos ir pilvo pūtimas ir gali sutrikdyti maistinių medžiagų įsisavinimą 41, Žirnuose, palyginti su kitais ankštiniais augalais, šių maistingųjų medžiagų lygis yra mažesnis, todėl vargu ar jie sukels problemų, nebent juos dažnai valgysite.

Vitaminai Geriausios žirnių rūšys - savybės, pavadinimai Žirniai yra unikalūs savo maistinių medžiagų kiekyje. Jame yra optimalus baltymų, maistinių skaidulų, mineralų ir vitaminų kiekis, bet mažiausiai riebalų, todėl jis yra vertingas dietinis produktas. Žirnių kalorijos yra kelis kartus didesnės nei daugelis kitų daržovių rūšių. Žirniai turi seleno, kuris pailgina gyvenimą, pagerina psichinius gebėjimus, turi teigiamą poveikį nervų sistemai, atjaunina kūną.

Jie dažniau sukelia problemų, kai suvartojama dideliais kiekiais. Eksperimentuokite su paruošimo metodais: Fermentacija, daiginimas ir mirkymas gali būti naudingi norint sumažinti anti-maistinių medžiagų kiekį žaliuosiuose žirniuose 41, Valgykite juos visiškai virtus: Žaliuose žirniuose yra didesnis antitragenų kiekis, todėl jie labiau svorio metimas vaikystėje sukelti virškinimo diskomfortą.

Santrauka: Žaliuose žirniuose yra maisto produktų, kurie gali sutrikdyti kai kurių maistinių medžiagų įsisavinimą ir sukelti virškinimo sutrikimus. Tačiau tai nėra daugumos žmonių problema.

Azijos makaronų daržovių sriuba

Jie gali sukelti pilvo pūtimą Kaip ir kiti ankštiniai augalai, snap žirniai svorio žirneliai sukelia pilvo pūtimą, nemalonų skrandžio patinimą, dažnai kartu su dujomis ir vidurių pūtimu. Šis poveikis gali atsirasti dėl kelių priežasčių, viena iš jų yra FODMAPs - fermentuojamų oligo- di- monosacharidų ir poliolių - kiekis. Jie yra angliavandenių, kurie išvengia virškinimo, grupė, tada juos fermentuoja jūsų žarnyne esančios bakterijos, kurios gamina dujas kaip šalutinį produktą Be to, žaliuosiuose žirniuose esantys lektinai yra susiję su pilvo pūtimu ir kitais virškinimo simptomais.

snap žirniai svorio

Nors lektinų nėra dideliais kiekiais, jie gali sukelti problemų kai kuriems žmonėms, ypač kai jie sudaro didžiąją dietos dalį 42, Geros žinios yra tai, kad yra keletas dalykų, kuriuos numesti svorio ed padaryti, kad išvengtumėte virškinimo diskomforto, kuris gali atsirasti valgant žaliuosius žirnelius.

Be to, eksperimentavimas su tam tikrais paruošimo būdais, tokiais kaip mirkymas, fermentavimas ar daiginimas, gali padėti sumažinti žaliųjų žirnelių lektino kiekį, todėl juos lengviau virškinti Kita strategija yra padaryti žaliuosius žirnelius įprasta jūsų dietos dalimi.

Jei juos valgysite tik kaskart, jūsų kūnas gali būti neįpratęs jų virškinti, o tai gali sukelti pilvo pūtimą ir kitus nepatogius simptomus.

snap žirniai svorio

Ar reikėtų valgyti žalius žirnelius? Žalieji žirneliai turi daug maistinių medžiagų, ląstelienos ir antioksidantų, turi savybių, kurios gali sumažinti kelių ligų riziką. Tačiau juose taip pat yra maistingų medžiagų, kurios gali sutrikdyti kai kurių maistinių medžiagų įsisavinimą ir sukelti virškinimo simptomus.

Kodėl žali žirniai yra sveiki ir maistingi

Tačiau yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti, kad išvengtumėte šio poveikio. Tai apima tam tikrų paruošimo būdų išbandymą ir porcijų dydžių stebėjimą. Apskritai, žali žirneliai yra neįtikėtinai sveikas maistas, kurį reikia įtraukti į savo racioną.