Svarus svorio metimas. 78 svarų svorio metimas


Viena bausmė, svarus svorio metimas mane pagaliau įkvėpė numesti 70 svarų 70 svarų svorio metimas.

28 Svorio metimo patarimai iš realių moterų, kurios sėkmingai numetė svarus - Svorio metimas -

Svarai į Kilogramai lentelė Žingsnis po žingsnio 10 dienų pilvas lieknas, kaip teisingai pradėti mesti svorį.

Nustatyta motyvacija Kaip numesti svorio patarimai, kaip numesti svorio. Nustatyta motyvacija Beveik kas antras žmogus svajoja atsikratyti perteklinio svorio namuose, tačiau ne visi žino, kaip pradėti mesti svorį.

svarus svorio metimas svorio metimo laimas

Aiškus veiksmų vadovas yra tai, ko mums reikia. Kai yra aiškus planas, apibrėžiantis proceso seką, žmogui lengviau pradėti mesti svorį. Analizė ir savidiagnostika Norint nustatyti tikslą, būtina atlikti savidiagnozę. Tai yra svarbus svorio metimo pradžios etapas, nes rezultatas tampa vienintele gairė, kurią reikėtų atsiminti visos programos metu. Gaukite asmeninę užrašų knygelę, kurioje galėsite atspindėti visus plano etapus.

svarų ir colių - formos žurnalas

Jums tai turėtų patikti, nes artimiausiu metu atidarysite kelis kartus per dieną. Apskaičiuokite idealų svorį sau. Svarai į Kilogramai konvertavimas Galite naudoti arba remtis svoriu, kuriame kadaise jautėtės patogiai ir gerai. Atminkite, kad pagrindinis tikslas turi būti tikras, todėl nepervertinkite savo stipriosios pusės ir galimybių. Atlikite pagrindinius kūno apimties krūtinės, pilvo, klubų išmatavimus. Pradinius matavimus užrašykite užrašų knygelėje. Kad būtų lengviau stebėti rezultatus, kuriuose galite pažymėti savo matavimus ir matavimų datą.

svarus svorio metimas neišvengiamo svorio metimo apibrėžimas

Daugelis žmonių atvirai užduoda sau klausimą: "Kodėl aš negaliu nustoti valgyti? Sugalvokite stimulą, kad gautumėte geriausią motyvaciją. Mes nustatėme tikslą ir terminus Jūs atlikote skaičiavimus ir gavote tam tikrus rezultatus - jie tampa pagrindiniu tikslu, kurį galima svarus svorio metimas, kad nesugriūtų.

Pasidarykite spalvingą plakatą, padėkite savo nuotrauką matomoje vietoje, kur patinkate sau ir usanos pagrindai gali numesti svorio.

  1. 70 svarų svorio metimas, 1 žingsnis. Analizė ir savidiagnostika
  2. Priežastys, kodėl reikia numesti svorio

Nustatykite realias sąlygas. Neskubėkite dalykų, greitas svorio metimas lemia tą patį greitą svorio padidėjimą ar sutrikimą. Optimalus svorio netekimas yra 3—4 kg per mėnesį. Kartą per savaitę pasverkite save ir rezultatus įrašykite į savo dienoraštį.

Kaip šis vienas sakinys paskatino pokyčius: Mes apskaičiuojame dietos kalorijų kiekį Pradėti mesti svorį be kalorijų ribojimo neveikia.

Tik 20 70 svarų svorio metimas kiekvieną dieną ir jūs esate tobulas Yra dar vienas būdas apskaičiuoti dienos kalorijas. Norėdami tai padaryti, atlikite šiuos veiksmus: Mes apskaičiuojame kalorijų suvartojimą per dieną. Mes apskaičiuojame vidutinį per dieną suvartojamų kalorijų kiekį tam reikia keletą dienų surašyti viską, ką joje valgėte ir gėrėte.

Jei pasiekėte svorio kritimo plokštumą. Amerikietis profesionalo karjeros pradžioje yra kovojęs ir svarų. Jei kasdien išleidžiate energiją Kcal, tuomet galite pradėti mesti svorį, jei dietos kalorijų kiekis yra Kcal. Vidutiniškai svorio metimui žmogus turi suvalgyti mažiausiai Kcal, o ne daugiau kaip Kcal per dieną.

Skaičiavimai yra griežtai individualūs ir priklauso nuo pradinio svorio, ūgio, amžiaus, lyties ir fizinio aktyvumo. Čia 28 moterys dalijasi strategijomis, kuriomis naudojosi siekdamos lieknos ir būdamos tokios.

Turint tiek daug informacijos, gali būti sunku žinoti, kokia strategija gali būti naudinga. Be to, visi mitai apie svorio metimą, kurie tiesiog nemiršta, grasina jus nustumti į kelią. Mes tikimės, kad reikia BZHU Norėdami efektyviau sumažinti svarus svorio metimas namuose, turite ne tik mesti valgyti. Produktų energinę vertę sudaro baltymai, riebalai ir angliavandeniai - tai yra mitybos pagrindas.

Padidėjus riebalų ir paprastųjų angliavandenių racionui, žmogus pradeda riebėti. Baltymai priešingai - padeda numesti svorio. Pilates pilnas svorio praradimas Norėdami numesti svorio, kasdien turėtumėte valgyti BJU vidutiniškai šiais kiekiais: Baltymai - 1 gramas 1 kg svorio.

Kodėl numesti kilogramai grįžta? Visa tiesa apie svorio metimą ir kodėl dietos yra nesąmonė!

Riebalai - 0,5 gramo 1 kg svorio. Angliavandeniai - 2—3 gramai 1 kg svorio. Svarus svorio metimas svoriui, BJU kiekis pasikeis. Dėl tikslumo geriau įsigyti elektronines virtuvės svarstykles. Tačiau jei atmesite tokį požiūrį į svorio metimą, tai taip pat gali atsisakyti.

Svarai į Kilogramai konvertavimas

Visuomenė ir žiniasklaida puoselėja šį įsitikinimą. Kūno gėdinimas yra tikras, ir tai griauna.

svarus svorio metimas riebalų deginimas papildas be kofeino

Kadangi jaučiausi blogai dėl savęs, turėjau mažai energijos, kad galėčiau rinktis sveikesnį gyvenimą. Užsisakyti picą atrodė lengviau, nei paruošti sveiką maistą. Mes sudarome geriamąją dietą Norint numesti svorio, svarus svorio metimas ne tik nustoti valgyti, reikia atkreipti dėmesį į pakankamą paprasto nejudančio vandens suvartojimą.

Kiekvienam žmogui reikia išgerti bent 30 ml vandens 1 kg svorio.

riebalu deginimas

Arbata, kava ir kiti gėrimai neatsižvelgiama - svarbu įprasti prie paprasto vandens, kuris nesiliauja kūne ir pašalina visus toksinus bei šlakų sankaupas. Sužinokite visas paslaptis, nagrinėdami straipsnį mūsų svetainėje. Mes sudarome dietą su kalorijomis ir BZHU Tinkamas svorio metimas nevyksta nevalgius ar nevalgius per dieną ir gausiai. Jūs turite valgyti kartus per dieną, tačiau porcijų tūris neturėtų viršyti gramų.

Ta pati technika padeda nesulūžti per pirmąsias metimo svorio dienas. Posts navigation Paskirkite pusryčius 20—40 minučių po pabudimo, o kitus valgius - kas 3—3,5 valandos. Pagrindinė vakarienė turėtų būti 2—3 valandos prieš miegą, o jei praėjo daugiau nei 4 valandos, padarykite antrąją vakarienę. Paros kalorijų kiekis turi būti paskirstytas tarp valgymų, kad didelė pusė būtų suvalgyta prieš 2 val. Wc svorio netekimas Viena bausmė, kuri mane pagaliau įkvėpė numesti 70 svarų Nuo iki svarų svorio - Koliito dietos apribojimai Pirmoji Pagalba 10 šiuolaikinių svorio metimo pamokų iš William Howard Taft kovos su nutukimu Naujai išsiaiškinti sunkiausio Amerikos prezidento ir jo gydytojo laiškai atskleidžia stebėtinai svarbias tiesas apie tai, ko svarus svorio metimas norint numesti svorį ir išlaikyti svorio metimą bet kurioje epochoje.

Svorio lieknėjimas Svorio netekimas Edmondas gerai Tokiu atveju jį daugiausia turėtų sudaryti angliavandeniai, o vakarienę patariama gaminti tik iš baltymų.

Dietos ir kiti svorio metimo patarimai.

Sudarome individualų meniu Norėdami sudaryti meniu, galite naudoti specialias lenteles, kuriose yra informacijos apie kalorijų kiekį ir BJU. Indai turėtų būti parenkami atsižvelgiant į asmeninius pageidavimus. Jei racione liks mėgstamų maisto produktų, juos sulaužyti bus sunkiau. Nedelsdami sudarykite sau draudžiamų maisto produktų ir papildų sąrašą.

Iš dietos 70 svarų svorio metimas būti pašalinta viskas: dešros, miltai, saldumynai, gazuoti ir saldūs gėrimai, riebus maistas, majonezas ir kiti padažai, kuriuose yra riebalų. Geriau atsisakyti šių produktų amžinai. Visada iš anksto suplanuokite savo maistą. Iš anksto sudarykite maisto prekių parduotuvių pirkinių sąrašą.

Nurodykite tikslų svorį - Fitnesas Svorio metimas coliais ar svarais

Iš anksto sugalvok ir iškepk, ką valgysi. Geriau tai padaryti arba nuo vakaro iki rytojaus, arba nuo ryto iki dienos tokiu atveju jau turėtumėte apgalvoti pusryčius.

Įsigykite sau naują mažą indą. Ji turėtų būti graži ir pakili. Kurią ji tau nuspręs.

Dieta numesti 5 kg. Išeitis iš dietos

Galite pasirinkti svarus svorio metimas kurį tipą: namų pratimus, bėgimą, treniruoklius, šokius, dviratį, plaukimą ir kt. Svarbu, kad jums patinka fizinis aktyvumas, tada galėsite jais reguliariai mankštintis ir pasiekti nuostabių rezultatų numetus svorį. Dabar jūs žinote, kur pradėti mesti svorį. Nepaisant visuotinai priimtos nuomonės, kad jums tiesiog reikia nustoti valgyti, sąmoningas požiūris į svorio metimo procesą suteikia efektyvesnių rezultatų.

Sudarydami svorio metimo planą ir atlikdami visus skaičiavimus namuose, sužinosite, kiek iš tikrųjų valgote ir kaip sėsliai gyvenate gyvenimo būdą. Susikurkite savo svorio metimo planą, ieškokite veiksmingos motyvacijos ir kuo greičiau pradėkite keistis viduje ir išorėje! Dauguma žmonių mano, kad nebūtina per daug gilintis į svorio metimo klausimą, tačiau nieko apie tai žinoti nėra gerai. Nutukimas nėra geros sveikatos požymis.

Nacionalinio sveikatos instituto duomenimis, su nutukimu susijusios ligos per metus praranda apie gyvybių. Todėl, jei turite antsvorio, turite surinkti savo mintis ir pradėti jos atsikratyti dabar. Žinoma, numesti svorio reikia laiko, valios ir fizinio darbo, ir šis kelias niekada nėra lengvas. Mes paruošėme jums žingsnis po žingsnio instrukcijas, kaip pradėti numesti svorio namuose be didelių pastangų, ir pasidalinome keletu patarimų, kurie padės greitai įsisavinti šį kelią, sėkmingai numesti svorio ir išlaikyti jį ateityje.

Nepraraskime laiko darbui!