Asmeninės svorio metimo istorijos, Tavo komentaras


Svorio metimas: prieš ir po

Spausdinimo versija Pasidalink Reklama Kineziterapeutę Viktoriją Tarasenko asmeninė patirtis įkvėpė plačiau domėtis svorio metimo svarba žmogaus organizmui ir netgi pradėti tyrimą. Pati numetusi 80 kg ir išbandžiusi tam tikrą svorio metimo metodiką, specialistė akcentavo, kad, norint numesti svorio, nepakanka sureguliuoti mitybą — reikia ir sportuoti.

komentaras utiliser les riebalų degintojas valgyti daugiau ir numesti svorio

Numetė 80 kg Viktorija nuo vaikystės buvo apkūni ir jos svoris vis augo — per metus priaugdavo apie 10 kg. Dėl turėto antsvorio moteris nenorėdavo susitikti su kitais žmonėmis, anot asmeninės svorio metimo istorijos, kai kurie net nepažinodami jos bendraudavo nemaloniai. Tačiau tai nebuvo pagrindinis kriterijus, kodėl specialistė nutarė mesti svorį.

t3 riebalų degintojas kaip pašalinti riebalus iš užpakalinės pusės

Tada pasvarsčiau, kad reikėtų pradėti sportuoti, tačiau vienai nesinorėjo, norėjau profesionalaus trenerio, kuris parodytų, ką daryti, bet tuo pačiu — ir sporto klubo arti namų. Vis dėlto pirmą kartą nueiti į sporto klubą ją paskatino draugė.

Tai nebuvo vienintelis žmogus, merginą skatinęs pradėti sportuoti.

svorio netekimas Trussville al geriausias ir saugiausias svorio netekimo papildas

Tame pačiame sporto klube draugė jai surado ir profesionalų trenerį, su kuriuo ir tęsė užsiėmimus. Taip per 2,5 metus mergina numetė 80 kilogramų. Prieš tai ji svėrė kg.

Svorio metimas svarbus žmogaus sveikatai

Reklama Pagrindinis dalykas, kurį merginai teko pakeisti — tai požiūrį į maistą, nes ankščiau maistu slopindavo emocijas, o to atsisakiusi išmoko daugiau mėgautis gyvenimu. Dabar Viktorija ir toliau sportuoja kartu su treneriu, neketina to mesti. Žinau, nuo ko auga svoris.

Jeigu labai kažko norisi, tai savęs neslopinu, suvalgau, tik žinau ribas. Pasidariau labai veikli, daug veikiu gyvenime, siekiu tikslų, daug dirbu.

Svorio metimas: prieš ir po | krikstenudvaras.lt

Iniciatyva, suvienijusi moteris Šie pokyčiai merginą ir paskatino studijuoti kineziterapiją, tam įtakos turėjo ir jos profesinė veikla. Asmeninės svorio metimo istorijos tinklo grupėje yra daug moterų, kurios ir nedalyvavo tyrime, kai kurios gyvena kitose šalies miestuose ar net užsienyje. Per tyrimą moteris 9 savaites sportuodavo po 3 kartus per savaitę.

Buvo atliekami bubo aerobikos ir jėgos pratimai. Aerobiniai — tai kardiopratimai, didinantys pulsą ir padedantys pasiekti reikiamą pulso dažnį, kurio metu pasiekiamas riebalų deginimas, o jėgos pratimai skirti raumenims stiprinti. Anksčiau V. Tarasenko svėrė kg, o suradusi motyvaciją numesti 80 kg, nusprendė padėti tai padaryti ir kitiems norintiems pasiekti gerų rezultatų.

Nuotraukos prieš ir po svorio 16 Balandis Sublogti kartu, naudojant kažkieno teigiamą arba neigiamą patirtį, galima daug lengviau ir produktyviai, nei vien tik remiantis teorinių žinios. Šiame skyriuje mūsų svetainės pateikiami tikras istorijas lieknėjimo nuo vartotojų, kuriems pavyko normalizuoti savo svorį naudojant dietos, tablečių, specialūs gimnastika ar kitus metodus. Tikra istorija — geriausia motyvacija Tikros istorijos žmonių, kurie prarado — tai puiki be to, mhb sąrašas receptų, taisyklių, patarimų. Juk net labiausiai išsamią instrukciją galima aiškinti įvairiai, praleidau kažką, kažko ne perteikti reikšmės. Ir tik perskaitęs išsamus procesas, sužinojęs apie klaidas ir jų pasekmes, galima rasti labiausiai tinkamą kelią, kuris bus geriausias rezultatas.

Nereiktų mesti svorio, jeigu jis yra normalus ir tiesiog norite būti dar lieknesni. Savo grupėje teko susidurti su moterimis, kurių svoris idealus, bet nepatinka joms jų kojos, rankos ar dar kas nors. Vieni mesti svorį bando savarankiškai, kiti kreipiasi į specialistus. Tarasenko patarė kreiptis į specialistą, susirasti gerą trenerį arba kineziterapeutą.

Kuo skiriasi svorio metimas nuo riebalų deginimo

Norėdami numesti svorį kai kurie renkasi ir pavojingus sveikatai būdus. Vienas tokių — visiškas badavimas. Tų dietų kilme žmonės nepasidomi ir aklai pradeda laikytis, o tai veda prie rimtų sveikatos sutrikimų.

Po dietos grįžus prie įprastos mitybos, svoris vėl užaugs, jei augo iki tol. Bet visų svarbiausia — saikas. Tačiau noriu akcentuoti, kad sportas ne ką mažiau svarbus, nes sportuojant lengviau sureguliuoti mitybą, pakinta alkio jausmas, o kitas aspektas — tai kūno stangrumas, — akcentavo kineziterapeutė V.

Tos, kurios svorį meta tik sureguliavusios mitybą, nesupranta ir klausia, kodėl taip yra. Atsakymas visoms toms, kurios nori numesti svorio, bet bijo suglebusio kūno — sportuokite.

Šeimai ir vaikams

Kiekvienas savo kūno masės indeksą gali apsiskaičiuoti kūno svorį padalinę iš ūgio, pakelto kvadratu. Viršijus ribas reiktų susiimti. Svarbiausia stengtis būti fiziškai aktyviu, sportuoti, daug vaikščioti.

Bėgioti nerekomenduojama turint antsvorį ar nutukimą, nes tenka didelė apkrova širdžiai ir sąnariams.