Lieknėjimas keptų avižų


lieknėjimas keptų avižų riebalų deginimo teorija

Tie, kurie svajoja atsikratyti nereikalingų kilogramų, griebiasi pačių įvairiausių dietų. Ne visos jos subalansuotos ir saugios, ne visų jų lengva laikytis.

Norite, kad svorį mesti būtų kaip galima paprasčiau? Tada į savo racioną būtinai įtraukite daugiau avižų ir avižinių dribsnių — taip ne tik sumažinsite apimtis, bet ir geriau jausitės!

Kokias avižas pasirinkti?

Truputis istorijos Avižos teritorijoje nuo Korėjos iki Vakarų Europos paplito jau labai seniai. Įdomu tai, kad Plinijus, Katonas ir kt. Kartu Plinijus rašė, kad germanai iš avižų grūdų verda tyrę.

Avižų dieta – chooseklaipeda.lt

Galenas teigė, kad avižos auginamos Indijoje ir jomis šeriami gyvuliai, o kartais gaminamas maistas. Tačiau į maistinę avižų vertę dėmesys buvo atkreiptas daug vėliau. Kuo naudingos avižos? Avižinės kruopos yra labai sočios ir maistingos, turi daug augalinių baltymų tarp jų — labai žmogui reikalingų amino rūgščių: triptofano, metionino, lizino, histidino, cistino, arginino. Baltymai, esantys avižose, reguliuoja riebalų apykaitą ir puikiai tinka sergantiesiems kepenų ir širdies ligomis.

Kategorijos

Nemažai yra ir augalinių riebalų iki 40 proc. Avižinės kruopos turi vitaminų B1, B2, PP, C, daug mineralinių medžiagų kalio, kalcio, magnio, fosforo, geležies.

Avižinių kruopų nuoviras labai gleivingas ir tinka pačioms griežčiausioms dietoms sergant virškinimo trakto ligomis. Įrodyta, kad avižinės kruopos puikiai sugeba mobilizuoti ir pašalinti iš organizmo šviną. Ne be reikalo avižinė košė daugelyje šalių labai populiari ir priskiriama prie pačių naudingiausių pusryčių.

lieknėjimas keptų avižų 1 savaitės iššūkis svorio metimui

Ji labai naudinga ir lieknėjantiems, nes slopina apetitą. Paprastai kalbant, avižiniai dribsniai ilgam užtikrina sotumo jausmą. Taip pat avižos teigiamai veikia virškinimo traktą, greitina medžiagų apykaitą, mažina cholesterolio lygį kraujyje, gerina plaukų ir odos būklę ir net pakelia nuotaiką. Avižos plačiai naudojamos ir liaudies medicinoje.

Efektyvi avižų ir avižinių dribsnių dieta | krikstenudvaras.lt

Jau Dioskoridas grūdus naudojo kompresams, jų tyrę — nuo viduriavimo, o gleivėtą skystį — nuo kosulio. Gydymo tikslais avižos naudojamos ir dabar, pavyzdžiui: kruopų nuoviro dažnai su medumi duodama kaip stiprinamosios priemonės išsekusiems ligoniams ir sergantiesiems tuberkulioze, arba kaip silpnų laisvinamųjų.

  1. 10 kg svorio per 100 dienų
  2. Ką daryti norint sudeginti riebalus
  3. Kepta košė su obuoliais — būk turbo — apie sveiką, aktyvų gyvenimą ir lieknėjimą Žyma: avižų dribsniai Lieknėjimas keptų avižų Pranešti klaidą Greitai ir efektyviai: laiką taupanti ir riebalus deginanti treniruotė   12 Avižos suteikia sotumo jausmą, šalina kenksmingas medžiagas, slopina uždegimus, mažina krešulių susidarymo riziką ir cholesterolio sintezę.
  4. Praranda 10 kūno riebalų per 5 savaites

Sergantiesiems skrandžio ir žarnų ligomis iš kruopų antpilo skystosios dalies verdamas maistingas kisielius. Žalių avižų vandens antpilas veikia kaip prakaitą, šlapimą varantis ir karštį mažinantis vaistas.

Jų spiritinis antpilas vartojamas kaip tonizuojamoji priemonė išsekus, esant protiniam pervargimui, nuo neurastenijos, nemigos.

Post navigation

Jis rekomenduojamas ir norintiesiems mesti rūkyti. Vaistažolių arbata, į kurią įeina ramunėlių žiedai, anyžiai, levandos ir avižų šiaudai, ramina nervų sistemą. Taip pat avižos yra puiki priemonė veido ir kūno odos lieknėjimas keptų avižų. Avižinė košė — idealūs pusryčiai? Kodėl verta valgyti pusryčiams avižinių dribsnių košės? Dėl kelių priežasčių: ji ne tik suteikia energijos, bet ir efektyviai mažina cukraus ir cholesterolio kiekį kraujyje. Vienoje avižinių dribsnių košės porcijoje yra beveik visų būtinų maisto medžiagų: angliavandenių, B grupės vitaminų, ląstelienos ir mineralinių medžiagų geležies, fosforo, seleno, kalcio.

Avižiniai dribsniai su vaisiais, sėklomis ir medumi — tai ir klasikinių grožio salotų receptas, žadantis stangresnę ir lygesnę veido odą, žvilgančius plaukus, tvirtus nagus ir dailias kūno linijas! Sveiki lieknėjimas keptų avižų skubantiems: avižinė košė iš vakaro Kaip minėta, avižinės košės priskiriamos prie geriausių pusryčių.

Na, o jei rytais labai skubate ir neturite laiko stovėti prie viryklės, pasigaminti sveikus ir maistingus pusryčius galima ir iš vakaro.

Avižų dieta — stageman. Laba diena, į tai Jums galėtu atsakyti gydytojas dietologas konsultacijos metu.

Jei norite, kad košė turėtų mažiau kalorijų, pieną galima pakeisti vandeniu ar šviežiai spaustomis vaisių, uogų sultimis. Pasaldinkite košę keliais šaukštais uogienės ar sirupo, trintų vaisių, uogų tyrės, medaus. Arba galima pagardinti ją riešutais, džiovintais vaisiais, kokoso drožlėmis, įvairiomis sėklomis.

lieknėjimas keptų avižų kaip visa lieknėti

Sluoksniuokite pusryčius stiklainyje: pusė pamirkytų avižinių lieknėjimas keptų avižų, tada — pusė kiekio medaus, uogienės arba sirupo, ant viršaus — pabarstukai, prieskoniai pavyzdžiui, cinamonas, kardamonas, vanilinis cukrus. Tada dar kartą pakartokite sluoksnius ta pačia tvarka.

Indą uždarykite, kad neprisigertų pašalinių kvapų, ir statykite į šaldytuvą nakčiai. Ryte papuoškite šviežiai pjaustytais vaisiais, uogomis, mėtų lapeliais.