Svorio metimo grafika. Kiekvieno patiekalo sudėtis ir energinė vertė


Namai » Protingas maistas » Mitybos laikas svorio metimui. Svorio svorio metimo grafika grafikas Mitybos laikas svorio metimui. Svorio metimo grafikas Sveikatos pagrindas ir pagrindinė gražios figūros sąlyga yra tinkama ir subalansuota mityba. Net jei žmogus nesiekia numesti svorio, tinkamai sudaryta dieta normalizuoja miegą, efektyviai atstato jėgą ir padeda atsikratyti nuovargio po fizinio krūvio, suaktyvina protinę veiklą ir aprūpina reikiamu organizmui naudingų medžiagų kiekiu.

Dietos svorio metimas yra pagrindinė taisyklė, be kurios sunku pasiekti norimų rezultatų. Svarbu atsiminti, kad norint aktyviai numesti svorio, paskutinis valgis turėtų būti keturios valandos prieš miegą, o gerti alkoholį yra griežtai draudžiama.

Tai valgymo režimas, kurio prisilaiko arba su ketogenine dieta sėkmingai derina tokia gausybė žmonių, kad galima net spėti, jog pažįstate bent vieną, juo susiviliojusį.

Dienos racionas pagal tinkamą mitybos sistemą yra padalintas į tris pagrindinius ir du papildomus patiekalus: - pagrindinis - pusryčiai, priešpiečiai, vakarienė; - papildomas - pietų ir popietės užkandis.

Pastaba: tarpiniai valgiai yra mažesnio tūrio, turi mažesnę energinę vertę, palyginti su pagrindinių patiekalų porcijomis. Svarbu valgyti nustatytu laiku, nepakenkti valgymui ir visiškai atsisakyti chaotiškų užkandžių prie šaldytuvo. Kiekvieno patiekalo sudėtis ir energinė vertė 1. Pirmieji pagrindiniai pusryčiai. Pagrindiniai pusryčių komponentai yra angliavandeniai ir baltymai. Pirmojo dėka kūnas gauna reikiamą energiją, o antrasis yra medžiaga, reikalinga organams ir audiniams, kad būtų galima atkurti ir augti ląsteles.

Angliavandenių ir baltymų derinys yra geriausias derinys norint pašalinti alkio priepuolius. Dietologo patarimai: geriausias pusryčių meniu yra košė su jogurtu ar mažai pieno turinčiu pienu, košė su žuvies gabaliuku ar virta mėsa, svorio metimo grafika su tofu sūriu.

Antrieji neprivalomi pusryčiai. Tokiu atveju pirmenybė turėtų būti teikiama pluoštui. Optimalus meniu yra vaisiai, kuriuose gausu skaidulų, kefyro ar jogurto. Dietologo patarimas: jei darbo vietoje valgote gerą svorio metimo grafika, iš anksto namuose paruoškite kokteilį ir gerkite jį, kai ateis laikas. Geriausias pietų patiekalų derinys: sudėtiniai angliavandeniai, ląsteliena ir baltymai.

  • Kaip numesti svorio — svorio metimas, lieknėjimas su AcaiBerry Greitas svorio metimas!
  • Svorio netekimas riebalai tampa minkštesni
  • Svorio netekimas lenktynėse
  • Ar yra svorio netekimas su plaučių uždegimu?

Pirmajam patiekalui geriausia neriebi grietinėlės sriuba. Tokios konsistencijos patiekalas prisideda prie aktyvaus galios svorio fareham metimo, visi jo sudėtyje esantys komponentai pateikiami tokia forma, kuri yra patogi virškinimui. Mitybos patarimai: dietos, skirtos svorio metimui, į pietų meniu įtraukiamas tik pirmasis patiekalas ir nedidelis žuvies ar mėsos gabalėlis.

Sujungti pirmąjį ir antrąjį kursus gali žmonės, kurie aktyviai užsiima sportu. Popietinis užkandis. Net svorio metimo metu kūnui reikia saldžių ir geriausias laikas   jo naudojimui - popietinis užkandis. Daugybę pyragų ir pyragų reikia pakeisti džiovintais arba šviežiais vaisiais. Mitybos patarimai: desertus galite paruošti iš mažai riebios varškės ar jogurto. Šiam patiekalui reikia pasirinkti baltymus ir ląstelieną. Geriausias pasirinkimas yra garintos mėsos ar žuvies porcija su daržovių salotomis.

Rauginti kopūstai puikiai tinka garnyrui, tačiau svarbu kontroliuoti riebalų kiekį. Mitybos svorio metimo grafika norintys greitai ir efektyviai numesti svorio, vakarienę kelis kartus per savaitę gali pakeisti stikline kefyro ir maža porcija g neriebios varškės.

svorio metimo grafika multi slim pt slabit

Naudingi maisto produktai ir porcija 1. Tai yra pagrindinis dietos meniu komponentas, tačiau svarbu žinoti, kuriuos angliavandenius pasirinkti. Saugiam svorio metimui tinka tik tie angliavandeniai, kurie lėtai virškinami ir ilgą laiką suteikia pilnumo jausmą. Nuostabus produktų sąrašas: - grikių košė; - košė iš nepjaustytų ryžių veislių; - soros košė; - makaronai ir duona iš rugių arba viso grūdo miltų; - duona be cukraus ir mielių; - Kepti bulvių gumbai.

Mitybos patarimas: geriausias laikas vartoti lėtai angliavandenius yra pusryčiai ir priešpiečiai, tokiu atveju kūnas vakare nejaus alkio. Svarbus sveikos ir tinkamos mitybos komponentas, ypač tiems, kurie aktyviai sportuoja.

Mitybos laikas svorio metimui. Svorio metimo grafikas

Pagrindinių produktų, kuriuose yra didžiausias baltymų kiekis, sąrašas: - liesa mėsa, įskaitant vištieną ir kalakutieną; - kiaušinių baltymai; - neriebūs pieno produktai - sūris, varškė, jogurtas. Mitybos patarimas: Sportininkai gali įtraukti baltyminį maistą į papildomą maistą.

svorio metimo grafika fungsi susu l- vyrai numeta svorio

Riebalai ir ląsteliena. Riebaluose yra komponentų, reikalingų gyvybei ir sveikatai, tačiau norint numesti svorio svarbu kontroliuoti suvartojamų riebalų kiekį.

Dienos norma yra ne daugiau kaip du šaukštai aliejaus arba ne daugiau kaip 30 g riešutų. Pagrindinis skaidulų šaltinis yra šviežios daržovės ir vaisiai. Vienintelis produktas, kurio reikėtų atsisakyti, yra konservuoti kukurūzai ir žirniai.

Kalbant apie bananus ir kitus vaisius, kuriuose gausu cukraus, juos galima valgyti, tačiau iki dviejų po pietų ir ne daugiau kaip vieną dalyką. Mitybos patarimas: šviežių daržovių paros norma yra gramų, o vaisių - gramų. Pateikimo dydžio lentelė Dietologės patarimas: jei sunku atsisakyti saldumynų, juos galite pakeisti keliais šaukšteliais medaus, dviem datulėmis, džiovintais abrikosais ar marmeladu.

Šokolado mėgėjams leidžiama valgyti ne daugiau kaip 20 gramų, o tik juodą. Jos esmė yra ta, kad per pirmąsias penkias dienas maistas turėtų būti geriamas pagal specialią schemą kas dvi valandas. Tada dešimt dienų turėtumėte valgyti paprastai, tačiau svorio metimo grafika miltų ir beveik visų saldumynų iš savo raciono. Iš saldumynų leidžiama naudoti tik produktus, kuriuose yra fruktozės. Per pirmąsias penkias dienas žmogus paprastai numeta tris kilogramus.

Per kitas dešimt dienų svoris nustatomas ties pasiektu ženklu. Tada vėl pradedamas penkių dienų laikotarpis, kai veiksmingas svorio netekimas yra 3—4 kilogramai.

svorio metimo grafika svorio netekimas waynesboro pa

Žinoma, tokią dietą galima vadinti ilga, palyginti su kitomis. Bet tada jis puikiai tinka žmonėms, kurie negali pakęsti alkio jausmo. Jų mityba bus visiškai subalansuota. Malonu ir tai, kad numesti kilogramai negrįžta atgal. Dietologai mano, kad kalorijų su tokia dieta žymiai sumažėja, kai pertrauka tarp valgymų neviršija keturių valandų. Būtinai išgerkite bent 1,5 litro skysčių kiekvieną dieną.

Organizmui reikės vandens, kad būtų pašalintos atliekos. Tačiau putojantis vanduo tokios dietos metu yra draudžiamas. Tiesiog burbuliukai padidina skrandžio sulčių gamybą.

Dėl to bado jausmas gali jus nuolat persekioti, ir tai yra tiesiog nepriimtina. Pavyzdinis dietos pagal valandą meniu gali būti toks. Septintą ryto, pirmosios dietos dienos rytą, išgerkite puodelį kavos ar arbatos.

svorio metimo grafika svorio netekimas Gautengas

Po dviejų valandų morkas galite sutrinti ir pagardinti citrinos sultimis. Tada valgykite kivi, obuolį ar apelsiną.

svorio metimo grafika oksitocino svorio tyrimas

Po dar poros valandų - virta mėsa su nedideliu riekelės grūdų duonos. Tada galite kietai išvirti vieną kiaušinį arba suvalgyti šiek tiek sūrio. Penktą vakaro pasigaminkite lengvų daržovių salotų. Po to galite valgyti keliolika džiovintų vaisių, anksčiau pamirkytų vandenyje. Čia yra dieta. Antrąją dietos dieną galite pradėti nuo kavos puodelio, o paskui virti agurkų-pomidorų salotas. Tada valgykite kriaušę, persiką ar kivį.

Po to valgyti leidžiama. Po dar dviejų valandų svorio metimo grafika neriebų varškę, o paskui pasidarykite sau patrauklų vyniotinį. Septintą vakaro - švieži vaisiai. Na, o dieną turėtumėte baigti jogurtu. Trečią ir ketvirtą dienas galima kartoti ankstesnes pagal dietą. Ir jūs galite sugalvoti kitą meniu savo nuožiūra.

Svorio metimo grafikas

Sveiki, brangūs skaitytojai! Kaip mes jau žinome, yra daugybė būdų, kaip numesti svorio. Ir čia mes susiduriame su pasirinkimo problema. Kokią dietą pasirinkti, kaip nepakenkti savo sveikatai? Ir apskritai, ką valgytumėte, kad numestumėte svorio? Mūsų pasirinkimas, žinoma, yra subalansuota mityba, be bado streikų. Yra puikus sprendimas, maistas pagal laikrodį svorio metimui!

Svorio metimo sekimo priemonė

Kaip tai yra Kas tai yra - klausiate jūs. Šio metodo, kaip numesti svorio, pavadinimas yra chronodiet, o tai reiškia valgyti pagal laikrodį. Dietos esmė yra valgyti tinkamai, reguliariai ir pagal tvarkaraštį. Kiekvienas maistas gaminamas kiekvieną dieną tuo pačiu laiko intervalu. Yra svorio metimo grafika šios dietos variantų. Pavyzdžiui, daktaras M. Davis sukūrė šios dietos metodiką, skirtą būtent moterims. Tačiau Alainas Delabosas ir Patrikas Leconte dirbo prie bendros energijos sistemos.

Taip pat ant laikrodžio yra atskiras maistas ir pakoreguota to paties pobūdžio mityba vyrams. Esmė ta, kad šie gydytojai sutiko, kad mūsų kūnas veikia pagal tam tikrą bioritmą.

Jis suteikia reikiamą mitybą kartu su kitais fermentais kiekvienam organui. Taigi smegenys - gliukozė, ląstelės - riebalai, raumenų baltymai. Tuo pačiu metu, ryte, išsiskiria fermentai, atsakingi už riebalų pasisavinimą.

Mitybos laikas svorio metimui. Svorio metimo grafikas

Taigi, pusryčiams reikia valgyti daugiau riebalų. Na, pagaliau! Atsidūsta daugybė vyrų, kurie suka nosį nuo rytinės svorio metimo grafika košės. Kam kam, bet jiems tai yra dievobaimė.

Valgykite viską ir numeskite svorio, net ryte galite paskaninti kumpiu. Tačiau skubu jus informuoti, kad ši dieta, taip, nepakenks jūsų kūnui, tačiau ji nepalaikoma jokiais tyrimais. Žodžiu, tai tik formulė, o jos veikimą turite išbandyti jūs patys.

Jei esate pasirengęs, tada judėkime toliau. Pasirinkite savo dietos variantą Kaip minėta aukščiau, yra keletas tokios dietos variantų.

Taigi, jei mes jau sutarėme, kad riebalus valgome ryte, tai kaip su baltymais ir angliavandeniais? Kad jums būtų lengviau naršyti, parašykite sau tokį ženklą ir sekite meniu pavyzdžius, kurie bus žemiau. Pusryčiai turėtų būti nuo 6. Galite valgyti bet kokį riebų maistą.